Inget första gången, någon film andra gången, Sigur Rós - ( ) efter det. Målet är att hålla på tills skivan slutar spela.
•pave paradise•
Fronh P2 det värsta va att vi höll på rätt länge, tror vi höll på i minst 2 timmar, med den låten på repeat, jag får mardrömmar
Äsch.. musik känns väl bara störigt vid sådana tillfällen? //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
NickeMannen Sa det.. kan dock va mysigt ibland men inte ofta..
my name is xelly smelly
Toastare
2008-07-13 01:22
störigt är väl fel ord? man bryr sig väl helt enkelt inte om det är till eko nyheterna, reklampausen, en bra skiva eller vad som.. men det var ju annorlunda när man var kid och chompade hemma då var ju musik behövligt för att få mamma skulle slippa höra.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo Är väl mer om man sätter på en låt just för att man ska ha sexytime som det ofta känns lite cheesy, men om en låt eller whatever bara råkar vara på så gör de la inte så mycket
my name is xelly smelly
The Kristet utseende - De var Satans Fel
WoooP!
lhabia X1 Jag gillar ditt mål med Sigur rós skivan haha! Jag förlorade inte oskulden till någon låt men däremot till tvprogrammet mcleods döttrar, fan va sjukt, den serien är så jävla dålig! Annars är det rätt nice att ha dubstep i bakgrunden..
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
Toastare
2008-07-13 01:45
Xelly, ja det är jävligt sant... att sätta på en skiva (no pun intended) är corny.
BountyBoo Precis, då är vi i samma båt :o)
my name is xelly smelly
mambaa: Det är ju för flera anledningar ändå. Lång skiva, vacker skiva, underbart slut. Alla som lyssnat på den vet om det. 'tis lovely.
•pave paradise•
palla musik. Pinsam tystnad!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
minns inte riktigt den första men chillout-skivor är riktigt skönt att glida till.
Niceness!
Jag har inget minne av att vi pökade till någon musik men hon gillade smashing pumpkins så mycket möjligt att det var till en sådan cd!
shimmy shimmy yo
kollade på futurama haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha första gången jag smeta var till något kasst tv-prog i bakgrunden. ingen höjdare event. :/
RATED R!
haha knugen said it!
när den blåa fisken i hitta nemo sjunker "just keep swimming, just keep swimming" ^^
jag har alltid rätt.
I ungdomen var det ju utomhussex som gällde och inte fan har man med ett portabelt høgtalarsystem 24/7. På senare år har jag däremot knullat en del till Artic monkeys førsta album.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Det var ingen musik inblandad när oskulden rök.. däremot så försökte jag och en brud knulla till Party Zone 12..
när den låten kom på gick det inte längre.. rekommenderas ICKE! haha
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Coke, du har tyvärr en gång i tiden berättat hur du blev av med din oskuld och det är nått ingen annan människa borde få veta ;)
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Du får en signad kopia när jag är färdig med boken.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Lyricist
2008-07-13 16:24
Serum borde snart erkänna att detta är en "Hej! Jag har förlorat oskulden"-tråd hahaha. Hur som hade jag nemas musicas när jag blev till den rediga kar jag är idag!
Redaktionen
2008-07-13 16:53
Det värsta är när man är nere och äter medans TVn är igång, och reklamen hojtar ut lovord om svamp i underliv som försvinner efter tre behandlingar eller något liknande. För att svara på trådfrågan så säger jag någon sorts gangstarap och det var inte jag som valde musiken.
namaste
alla som inte dansar med maskinen
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Kan inte minnas en enda låt som jag har luggit till. Har man musik i bakgrunden är det väl förhoppningsvis inte den man kommer ihåg från sexandet.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
"luggit" :)
det finns en chat! missa inte den...
Toastare
2008-07-13 21:05
LoRia men oskulden minns man ju, eller de första gångerna.. eller så kan man ju ha varit aspackad alla gånger.
BountyBoo fortsätter att avslöja smaskiga detaljer om sig själv! *skriver ner bland allt annat som ska med i frökens memoarer*
•pave paradise•
W.A.S.P. - Animal (Fuck like a beast)
Toastare
2008-07-13 21:17
lhabia, då får du tolka rätt. Jag har alltså inte varit aspackad! Utan jag minns mina första gånger. Jag hade till och med snoppskräck! Tyckte de var äckliga och läskiga, men det gick över sen. Ta dam!
Bounty Eller så hade man ingen musik första gången?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Toastare
2008-07-13 21:22
LoRia, nej precis det hade jag ju inte som det står längre upp.. jag menar att man minns låten om man hade det, för man minns ju sina första gånger väldigt bra om man inte var full.
Graffare
2008-07-13 21:31
sean paul - något något, helt okey låt
senast jag hade sex var det till Johan Gielen - Okinawa sunset, det var en spännande låt att ha sex till prova det!
shimmy shimmy yo
Moderator
2008-07-13 23:03
kaos Haha jag antar att du inte dansade :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag tror fan aldrig att jag har haft ngn musik på. Kanske en film någongång..
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Så jävla fult när man har musik på och man kommer på sig själv att jucka i takt med musiken på något sett och undrar vad fan tjejen tror att man håller på med för jävla digg-juckande. :$
^ Smart sagt.
Zteve-O P19 haha keften:D som om man skulle förlora oskulden till den låten nuförtiden, jag va 14 ;P
Slipknot - Disasterpiece följt av Slipknot - The Heretic Anthem Om jag inte minns helt fel. Var helt besatt av skivan när den var ny så det var inte mycket annat som kom ur mina högtalare.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
britney spears, (ja jag skjöt bruden när jag var klar)
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
Första gången jag dansa polka var till nån psytrance som min dåvarande kille alltid lyssna på. Andra gången var det tyst, jag sa att han aldrig mer skulle få ligga om han inte stängde av skiten när jag var där :)
Boo: Jag minns inte första gången/gångerna särskilt väl och jag var spiknykter, vet att det var musik men har ingen aning om vilka låtar det ens kan ha varit.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Toastare
2008-07-14 02:44
marttheew, men då kanske du har förträngt det för det var sån traumatisk upplevelse eller har du alzheimers. :>
Tidigt 90-tal... var med familjen i L.A hos mina kusiner. Jag hamnade på efterfest i en lya med en härlig liten hoodrat och tonerna från "Nuthing but a G thang" pumpades ur högtalarna. Det kunde inte bli bättre. Nää men skämt och sido. Vem minns vilken typ av musik som spelades? eller musik överhuvudtaget...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
silent is gold! ingen musik, kan inte minnas att jag har haft sex med musik på, inte med just den avsikten i alla fall. Gona text it !! grrr
Snoop Dogg-The Next Episode
Toastare
2008-07-14 05:11
gaze, det är dr Dre som gjort den. Fast du kankse fick till det under snoop's vers?
Producent
2008-07-14 07:59
läskigt nog så tror jag TYVÄRR att det var någon av björn rosenströms hitlåtar.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyllesång på undervåningen...