I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ladda upp bilder på ert barn

Övrigt - Blandat

   

2008-07-08 23:51

Ladda upp bilder på ert barn

Ja ladda upp en bild och berätta om hur det gick före, på och efter förlossningen! Namn osv... Dock behöver man inte tala om något, bara ladda upp eller tvärtom!
Gjorde tråden så man får chansen att skryta lite ;)


Började med att vi åkte in till BB på Falun för att sabina hade känningar, det visade sig att det inte var någonting på gång men skulle ändå stanna för att se om något skulle hända. Jag som var nervös som få hade min kära syster med mej, åkte iväg och åt mat eftersom sabina inte fick lämna sängen och jag fick tyvärr ingen mat där, när ja kom tillbaka hade vattnet gått! Förflyttade oss till en förlossningsal där det hela började på riktigt. Bedövningsprutan kom mer än bara sekunderna försent för min smak men det hela gick bra och var över ganska snabbt. 16 timmar från och med det att vi klev in i byggnaden och från det att vår lilla son var född. Vi lyckades somna klockan 05.00 och 07.00 blev vi väckta för att den nya personalen skulle hälsa! Men hur som helst här har ni vårt lilla knyte!

Här har ni vår tre månaders lilla bejbi Benjamin =)

Lämnar en länk ifall ja inte får bilden å funka i tråden!




Länk till http://www.speedyshare.com/245487290.html

www.samyprod.com