I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Presentation om mig själv - presentation om er själv!

Övrigt - Blandat

   

2008-07-08 23:12

Presentation om mig själv - presentation om er själv!

Okej hehe, alla här på whoa har nog säkert fått fel uppfattning om mig och därför så ska jag berätta lite om mig själv.

Jag är adopterad ifrån Filippinerna (Manila) och hamnde i Märsta som 1åring. Jag växte upp med min syster ifrån Indien, min brorsa ifrån Indonesien och båda mina svenska föräldrar. Vi bor i ett fint villaområde som dock är ganska lungt och fint. När jag var 12år (skulle fylla 13) så drogs jag in i fel umgängeskretsar och börja röka (som ni nu alla vet) Cannabis. Och jag började gilla det jag höll på med och hela högstadiet så blaze:ade man ganska ofta. Men gick ut högstadiet med hyffsade bra betyg. Sen så började jag på gymnasiet och det gick mindre bra men gick dock ut med G i alla ämnen. Nu jobbar jag med datorer och servrar m.m.

Men under Låg/Mellanstadiet så reste vi ganska mycket så jag har sett ganska mycket av världen. Länder jag har varit i: Spanien (har sommar stuga där), Grekland, Turkiet, Egypten, Thailand, Indien, Indonesien, Filippinerna (såklart) australien, Nya zeeland, Brasilien, Dominikanska republiken & Usa.

Aja det var lite smått om mig.. Och nej jag är inte helt sönder blaze:ad... Peace

2GC - 2 Gram Cannabis
2MA - 2 Much Alcohol