I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Turkiet] What to do i Alanya? :D

Övrigt - Blandat

2008-07-07 21:38

[Turkiet] What to do i Alanya? :D

Hej och hallå!
Nu ska jag utomlands och flyga för första gången!
1 vecka blir vi borta jag och tjejen. Nu undrar jag vilka ställen som är värda att besöka?

Allt från underbara resturanger till grymma shoppingställen, till u name it!

hit me!

work some magic

2008-07-07 21:40
Ja ryssar lär ni ju garanterat stöta på. Trevliga människor som snor porslinet på hotellen, etc.
RATED R!

2008-07-07 21:41
nån mer som har nå roligt att berätta om min första utlands resa? :D
work some magic

2008-07-07 21:41
kan ju tipsa om vad ni inte ska göra, å det är att åka på nån såndär forsränning i bergen. det va mitt livs misstag tror jag.
RATED R!

2008-07-07 21:42
why?
work some magic

2008-07-07 21:43
haha. det väger inte riktigt upp till förväntningarna och du får inte äta mat på ca 10 timmar. man blir rätt så grinig efter en stund.
RATED R!

2008-07-09 15:10
uppp
work some magic

2008-07-09 16:42
Det finns en borg/fästning uppe på berget som delar av stranderna i Alanya. Jag och en vän klättrade runt hela grejen. Tog sisådär 4-5 timmar så se till att ha med er vatten!

Det var nog det roligaste vi gjorde under vår vecka där. Eller i alla fall det jag minns bäst förutom bur-fotbollen mot turkarna.,

Alanya är en riktig solsemester som kan bli äventyrlig om man bara sliter sig lite från stranden och ser till att fixa utflykterna själv.

Ha det så fint!
DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq

"Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"

2008-07-11 14:05
var i alanya med några polare för 2 veckor sen, riktigt bra faktiskt.

Akta er för att äta lammkött, 3 stycken bara på vårt hotell fick åka till sjukan med matförgiftning.

Fet dönerkebab till lunch för 15 SEK var rätt värt och iskall EFES-öl i värmen, sjukt fint!
SKU - SKU - SKULASON!

2008-07-11 22:01
cool :)

Sticker imorn.
har hört att det ska finnas en shysst affär med märkeskläder brevid mcdonalds?
Vad jag mer har hört att det ska bara finnas ett mcdonalds? Annars kanske någon har koll på vad affären heter?
work some magic