I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad tycker ni?

Övrigt - Blandat

2008-06-25 19:46

Vad tycker ni?

Jag har beslutsångest.
Jag håller på att göra iordning min bil, den är röd & jag har lackat inredningen röd.
Nu letar jag efter neon till bilen, till t.ex. bagage & under instrumentpanelen etc.
Det jobbiga är att jag hade tänkt rött neon, men det finns bara begränsat med rött, medans det finns oändligt mycket med blått neon och led ljus.

Då är frågan, kan man ha blått neon med röd inredning?, eller skall jag lacka om inredningen blå. Men då är frågan, passar blått när färgen på utsidan är röd?

tacksam för svar, för jag blir galen, jag skall beställa men vet inte vad.

Volym Entertainment

2008-06-25 19:48
skippa neonet?
kikk ass

2008-06-25 19:51

Exempel på neutraliserande komplementfärger:

Gult - Violett
Orange - Blått
Rött - Grön
Violett - Gult
Blått - Orange
Grön - Rött

såå.. grönt neon skulle enligt ögat se bäst ut.. men javetefan.. neon asså.. är inte det lite väl 2001?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-25 19:52
blått och rött funkar väl fint ihop?

2008-06-25 19:52

eller ta ingen färg alls på neonet.. typ ljusgrått ljus.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-25 19:53
Ximer, skall ha det deskret i bilen, ska ha det t.ex. i bagaget ist för lampan där-
Vad menade du med dom färgerna föresten =/ ?

mollow
Vill ha lite ljus som funkar me inredningen.... har slutsteget nerfällt i golvet med plexiglas över, och tänkte ha neon i som lyste upp d hela.
Volym Entertainment <br>

2008-06-25 19:54
Sorry fattade det där me färgerna läste lite fort.
Volym Entertainment <br>

2008-06-25 19:55
Proton P21

det ximer menade med de där färgerna var en liten lista på komplementfärger! finns säkert massor att läsa om det på det gigantiska internätet.
Tu m'emmerdes!

2008-06-25 19:55

Där e bilen, om ngn vill se färgen, om det passar me blått i. =)
Volym Entertainment <br>

2008-06-25 20:11
investera i kjolpaket istället.
typ, eller?

2008-06-25 20:19
Sänk och tona rutor.

Vad är det för fälgar på tal om ingenting?
Märke alltså...
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."

2008-06-25 20:28
mrn
Finns inga klojpaket att investera i på marknaden , så stötfångare fram o bak, är under konstruktion... Jag bygger egna.

YaO
Sänkas ska den göras inom kort, detsamma med rutorna. Pengar ska bara rulla in.
Dom som sitter på på bilden det är navkapslar, i brist på annat, fälgar är oxå on their way.

Jag har precis påbörjat det här o tar allt som det kommer, inredningen har jag börjat med, den e lackad, ska klä om alla dörrar i rött & sätten. Sedan ska bagaget plastas o i med mer basar, har bara 2 tior i nu.
Sen är stötfångarna under konstruktion, ögonlock är byggda, toning o sänkning kommer som sagt inom kort...
Volym Entertainment <br>

2008-06-25 20:29
På bilden e bara lister borttagna, skoopet nersänkt i huven, o vingen, sen inredningen målad, & grillen modifierad.
Men det var 2 dagar efter jag hade börjat med den, så nu tar jag det större steg för steg.
Volym Entertainment <br>

2008-06-25 20:30
Proton P21
Puh. Kan skylla på att jag är trött och att bilden inte fokuserar på fälgarna. Trodde nästan att jag inte var unik med mina längre :-)
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."

2008-06-25 20:32
YaO
Haha jasså du har såna ungefär eller?
Jag funderar på mattsvarta fälgar tror det kan va rätt bra.

Apropå fälgar, det är inga som har 4st av en fin model som passar nissan. Om dom e kantstötta spelar ingen roll.
Volym Entertainment <br>

2008-06-25 21:45
men dåså, rött och blått funkar nog fint ska du se, allra helst när den röda vart så mörk.
typ, eller?

2008-06-28 14:46
fresh ska testa med blått, får se om jag målar om inredningen
Volym Entertainment <br>

2008-06-29 13:20
dumt