I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min chef mår dåligt och söker nytt jobb

Övrigt - Blandat

   

2008-06-25 12:44

Min chef mår dåligt och söker nytt jobb

Alla anstälda hatar våran chef, eller i minsta fall avskyr honom.
Det är jävligt dålig stämning på jobbet och ingen har arbetsmoral längre, allt beror på hans oförmåga att leda anställda och sköta sitt eget jobb.
Han jobbar så lite han kan, när han väl jobbar blir det oftast fel för att... ja han är rätt korkad.

Jag har fått reda på att han söker nytt jobb, och i den naturliga ordningen är det jag som blir det logiska valet för hans tjänst.
Det innebär en löneökning på sex tusen i månaden och tjänstebil.
De anställda på jobbet ser gärna mig som chef så det är inga problem.. men.
Jag sitter i den förmånliga positionen att jag egentligen inte behöver pengarna, inte för att mer inte gör ont men jag klarar mig fint på den lönen jag har idag och trivs ganska bra i min position.

Är det värt att chansa, jag kanske är en skitkass chef, vad fan vet jag? då finns det ju ingen återvändo, jobbet jag har idag kan jag och ingen har några problem med mig.

Jävla i-lands problem men det är fan inte lätt att ta ett beslut om detta och jag bör ju vara klar med vad jag vill innan jag får frågan.

Rock out with your cock out!