Är jag den enda som Älskar Paparazzis?
Alltså det finns inget roligare än att kolla på exp. Tmz.com eller Perez osv osv..
Dom dagarna man inte har ett skit att göra efter en hård arbetsdag som en vanlig arbetare tycker ja det är kul att surfa och kolla vad dessa "kändisar" gör , eller läsa tidningar om olika kändisar. (nu snacka r vi mest utomlands alá usa där det roliga händer).
Men det jag inte fattar är, man har ju valt ett yrke som gör så man får mycke uppmärksammhet, men den uppmärksammheten ska ju så klart inte vara gratis. Man ska ju fan inte få gå och tjäna miljoner för en film/musik utan att få "skit" för det utav så kallade paparazzis, vi som dödliga arbetare måste ju få ha något kul att se framemot då vi inte kan tjäna lika mycket för att göra en hobby som alla i världen nog skulle kunna göra med hjälp utav lite kontakter och en snutta talang. ;)..
Men men .. nu till diskussionen va tycker ni om dessa underbara paparazzis? själv så älskar ja dom, då ja inte tycker att en känd ska få tjäna miljoner kr för att göra en hobby som jag inte räknar som ett vanligt jobb utan att ta lite skit för oss normala att få kolla på.:)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
|