I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min kompis ex är "gravid"

Övrigt - Blandat

   

2008-06-20 19:51

Min kompis ex är "gravid"

Nu är det så här att min kompis ex har berättat att hon är gravid han vet inte vad han ska ta sig till, för han vill inte ha barn för ingen av dom är över 18 och dom gjorde slut för ganska länge sen och hatar varandra av olika skäl

ska förklara lite mer
1 är min kompis
2 är min kompis ex

2 - kan du komma hit vi måste prata bara 20 min eller så
1 - nej jag pallar inte
2 - jag är gravid
1&2 - Helt tysta en stund
1 - hur vet du de ? har du testat dig ?
2 - ja de har jag, och om du inte kommer hit är du en skitstövel
1 - aha då får jag vell va de då

2 får damp och börjar dampa sönder 1 avbryter samtalet och drar där ifrån

min kompis festade ganska hårt en helg för 2 veckor sen och vaknade upp hemma hos henne helt naken och fatta ingenting, hon berättar att dom har haft sex och hon har inte legat med någon annan än honom då fram tills nu(säger hon)

min kompis minns ingenting den helgen och de förstår jag, för han drack stora mängder med alkohol

sen finns de en del funderingar om de här

1 - den här tjejen är ganska duktigt på att ljuga om saker och ljuger ofta, så de kan va de första
2 - går rykten om att hon raggat på en del killar på olika fester den senaste tiden och fått sig ett ligg för det är faktis inget problem för henne med tanke på hennes utseende, de har hon antagligen gjort ,men när hon säger att min kompis är den enda på väldigt länge så blir man fundersam med tanke på fundering 1

3 min kompis undrar hur man kan få henne att göra abort om hon nu verkligen är gravid
pga, att han var berusad och minns inte ett skit + att dom bråkar ganska mycket och inte vill ha med varandra att göra


så whoa vad tror ni? och hur kan jag hälpa min kompis att få henne att göra abort