Kinderägg stockholm
Jo det är så att jag och en vän skapat tycke för dessa kinderägg. Mest för leksakerna och byggandet men också för den goda chokladen. Nu är det så att vi kan köpa dessa ägg för 7:- styck i den kiosk som är närmast mitt hem. Det som då har blivit problem är då 1. Man börjar skämmas lite i affären 2. Det borde finnas billigare så min fråga då är finns det tre pack man kan köpa i stockholm för 20:- eller mindre? Jag är lite sugen på att köpa upp ett lager... tack på förhand
Hahaha, Kinderägg äger. Dock låter 7 kronor ägget som ett riktigt pangpris då man får betala minst 9 spänn i alla kiosker i mina kvarter. Ett trepack brukar kosta runt 23 riksdaler på Konsum osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sju kronor styck är dyrt, men ett trepack för en tjuga är funkis? Här vänder vi på varenda krona.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Kolla på prisextra, de har alltid massvis med billigt skit. En gång hade de baby bell (sånna små röda ostar) för 1 krona stycket, 1 KRONA STYCKET gott folk. Det är ju som hittat, normalt kostar de säkert 20 för 5. De hade även ett kilo brie (från Danmark) för 30 kronor. Helt sjukt billig ost helt enkelt. Jag tycker för övrigt inte om vit choklad så om någon har ett bra tips på hur man får bort denna från kinderäggen vore det tacksamt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Netto säljer trepack för 18 spänn i mina trakter :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
vart är dina trakter? eller är det samma pris på alla netto?
Göteborg för tillfället. Och ja, jag tror det är samma pris på alla netto i sverige.
Toastare
2008-06-20 00:50
Jag skyller allt på Emma!
Producent
2008-06-20 11:36
haha vad söt ekorre!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Men det är ingen som har ett riktigt bra tips, förutom netto? sjukt bra ekorre förövrigt
palla skämmas......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ord. Varför skämmas över en sån sak? Vore ju kanske värre om det var kvartingar ni köpte två gånger om dagen på sytemet. Men Kinderägg, liksom?
Signatur får rum här
Jag tycker för övrigt inte om vit choklad så om någon har ett bra tips på hur man får bort denna från kinderäggen vore det tacksamt. Haha jävlar, du ger inte upp du! Gillar kinderägg men inte den vita chokladen... Skala innifrån? :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Är inte alla nettoaffärer nedstängda?!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Är inte alla nettoaffärer nedstängda?! alla i sthlm tror jag...
Netto finns kvar och frodas i alla fall i södra Sverige.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Mmm, finns gott om nettobutiker i gbgs förorter
Okej, har inte sett en enda i Stockholms-området på senaste tiden.. Det var väl typ 2 år sedan jag var inne i en nettoaffär. Lidl finns det däremot gott om, kolla där då? Eftersom du frågade om kinderägg i Stockholm? :)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Nä netto är uppköpt i stockholm av ica så det finns inte. Men är det ingen som har nått bra tips om vart man kan köpa upp ett lager, vill inte precis lägga upp 30 ägg på min lokala butik.
be en kompis att köpa åt dig
http://www.myspace.com/wedidnothavesexualrelationswiththatman
nån som vet vart alla stor coop och ica ligger då? där måste man ju kunna hitta bra pris
Rusta brukar ha billigt godis också
ÄR DU 3 år ellerrrr ???????? haha... det finns byggsattser på varenda leksaksaffär annars
Bästa munchies är Kinder Choklad (utan leksak och mer choklad) dock inte Kinder Bueno...
PULIGT! saknar svenska Dubbel Nugat som fan dock.
"fördomar fördummar"
det går inte att muncha på bara byggleksaker, det är lite av två i ett...
Jävla tråd har fått mig in i kinderäggs världen!!!!!! Skulle handla kinderägg igår, där fanns INGA! Men där fanns spiderman ÄGG, Pokemon ÄGG & fakkin Batman ÄGG Alla choklad ägg FÖRUTOM kinderägg. Herregud
har även sett simpsons-ägg. Det verkar vara en hel rörelse som börjar slå igenom. Undrar om utgången av andra världskriget hade blivit annorlunda om hitler kommit på idén först?
Yeah!
komplex P3 då hade han nog haft europa i ett järngrepp...
aspec, antagligen, plus att alla barn hade haft himmler, dr mengele och kanske höjdarn själv, hitler, i sina samlingar. Ju mer jag tänker på det desto mer genialisk framstår idén. kom ihåg var ni läste det först!
Yeah!