I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"It ain't been this much drama since I first heard Eminem" - propps eller diss?

Övrigt - Blandat

2008-06-18 01:16

"It ain't been this much drama since I first heard Eminem" - propps eller diss?

I The Games låt Let's Ride tror jag det är så säger han "It ain't been this much drama scinse I firtst heard Eminem" nåt sånt..är det propps eller diss? :P
Alltså menar han typ att Eminem satte stopp för den bra hiphopmusiken eller menar han att Eminem gjorde nåt stort, sen har det inte varit nåt bra efter det...
gått o funderat på det länge hehe men jag antar att det är propps?
help me! :P

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-06-18 13:46:25)

Jag ligger i soffan och dricker min vodka
tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-06-18 01:22
Han menar att när han först hörde eminem så var det mkt drama på gång. Antagligen för att eminem dissade en hel del filurer i sina låtar.

Varken propps eller diss. Game gillar bara att namedroppa ofantligt mycket och det här är bara en i raden av namedropps.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-06-18 13:01
han menar väll att han har inte hört nån som skapat lika mycket "drama" som han sen eminem gjorde det..
work some magic

2008-06-18 13:50
Eller så menar han allt jävla lipande och drama som Eminem tjötat om sin morsa och Kim och Hailie och all den där skiten.. knappast gansterhiphop..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2008-06-18 14:02
Han menar att när han först hörde eminem så var det mkt drama på gång. Antagligen för att eminem dissade en hel del filurer i sina låtar.

tror snarare han syftar på all "drama" i media om hur farlig Eminem var för ungdommar och att han svor så mkt osv..visst, det för lite samman med att han sa taskiga saker om popstjärnor men inte specifikt det.

aina_spanar har bara fel:P

2008-06-18 15:30
who cares?

really?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2008-06-18 15:33
tydligen inte du iallafall, det får mig att undra varför du bryr dig om att skriva i tråden.

2008-06-18 15:34
höll först på att formulera ett svar- sedan insåg jag hur lite de spelar ngn roll vad the game säger om eminem och undrade varför de ligger i blandat forumet.
Hangaround

2008-06-18 15:35
ja nu när du säger..vad håller admins/mods på med, dom lär ju skärpa sig.

2008-06-21 16:44
"....poppin x pills like eminems" när em käkade e på scenen så blev de ju kalabalik
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle

2008-06-21 19:34
"....poppin x pills like eminems"

poppin x pills like M&M's annars...
work some magic