what elvaåringar...whoa...
One chapter a day
Jag vet faktiskt en snubbe som är född samma dag som mig. :) samma år och allting.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
901021 någon?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
861115 Vart är alla 86or? Har sett typ 5 i hela tråden
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
870610 Endast en person i tråden var nära, men nära gills inte. Ge mig en tvilling som inte gynnar nån på nått sätt! :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hade jag vart 4 år äldre hade jag vart tvilling med Simba ;)880419
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Naboo : haha:D Lever i min egen värld ;)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
860609
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
860601 2 dagar äldre än trådskaparen :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
870321 =) Vem är min läskiga tvilling?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan inte folk skriva sina sista siffror... :D
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
880706 Where's mah siblings at?
830926 cuewauwau-191 F61 Vi är födda samma månad och dag iaf, åren skiljer sig lite åt :)
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
870420 420, nagon? =)
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
EPF hade du varit född en månad tidigare hade du och jag varit tvilling!!!
:D så nära.. kan man vara syskon åtminstone om man är samma månad?
861224 Jag är whoatvilling med yrksesmördaren tydligen.. Potatisen, jag vet en 420 som föddes året innan dig.
Toastare
2008-06-12 00:05
att de som är födda 1990 är 18 är heeeelt sjukt ju. Jag hade kids på dagis som var födda 90.. nu kan de gå och dricka bärs på samma ställen som mig. evilhoney, tack du är äldre än mig!! ;)
Jag skyller allt på Emma!
850927
JMD, Jag Måste Dansa!
BountyBoo: reagerade precis på samma sätt. Trodde aldrig jag skulle säga det, men det är läskigt hur fort tiden går.. 851226
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
920601 känner två stycken som har exakt samma födelsedatum:)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
910123 Vet för övrigt en snubbe som är född 420 samma år som mig (var någon där uppe...)
891212.. någon? :)
- men nog om dig nu.
860709 Många 80talister här..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
BountyBoo F28 Hihi, jag känner dock mig inte vuxen. Men pubar är niiccee
StinkRock1 P18 Du menar att jag skulle ha varit fyra månader äldre och inte tvärtom?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Toastare
2008-06-12 01:47
StinkRock1, akta så du inte är från Lund och var den där jävliga killen som hela tiden kissade på sig när han fått på sig overallen..
Jag skyller allt på Emma!
ÅderpåleOne vi är födda på samma dag och år, twin!
jag är discoverys ansikte utåt
881030
890103
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Dieallot X21 du är exakt 1 år äldre än mig..
890114
Coolingen3 P21 jag är född 87 03 23 , nära skuter ingen hare...
SMÅLAND!
890113 nästan twin med hansomknarkar.
http://myspace.com/etownbeats
890808
850831 Fortfarande ingen! Hahaha
What I said, yo!
840719. kallemio och danet var bra nära..
Göteborg på låtsas.
860615
det finns en chat! missa inte den...
920714
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE