I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sömn, jag är nog lite ovanlig..

Övrigt - Blandat

   

2008-06-01 03:13

Sömn, jag är nog lite ovanlig..

Ja, det är såhär att jag har en den problem som oftar resulterar i att man får sömnproblem, men det som är lite småskoj är hur snabbt och bra jag faktist sover.

Jag brukar alltid somna snabbt.. och vi pratar om 1-2 minuter, ibland mindre ibland mer.. beror ju på hur dagen varit men iaf jag sover också alltid bra, vaknar aldrig och sover det jag behöver och vaknar utvilad.

En rolig sak som hände igår var att en polare och jag tittade på Pirates of the carribean 3 (eventuella stavfel) och så frågar han mig, "Ska du se mer?" och nej svarar jag, och jag ser han dra ut strömmsladden, när han gör det så lägger jag mig ner.. och när han lägger sig, ca 5 sec efter så säger han idag att jag snarkade, ganska skoj då det tydligen gick så fort.

Min fråga är..Hur kommer det sig att man sover så gott? jag är sjukskriven och ja.. vill inte gå in i detalj riktigt men har läst en del och många symptom är sömnproblem men jag sover som en stock.. och seriöst jag somnar och ligger där helt stel.. ganska ironiskt om ni frågar mig men ja skulle vara skoj om det finns en förklaring till det hela.

Kanske bara har en hel del tur, är dock glad för det och så men ja skulle vilja veta mer.

//

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."