Hangaround
2008-05-31 14:23
Alltså silverfiskar, trots mitt enorma hat, är ju små dammsugare i sig. De äter upp skit som hudceller, hår och stärkelser. Men jag ser hellre en 8 kilos dammsugare som låter BRUM än en massa silvriga kryp åka omkring på golvet som om det vore autobahn. Jag drömde om silverfiskar inatt. De brukar allt gömma sig under min matta då jag tänder lampan. Så drömde jag om att jag lyfte på mattan och hundratals silverfiskar bara stömmade ut under den och direkt till golvlisten. Det var jäuck! Allt detta snack om silver, nu ser jag de inte bara på nätterna utan också i mina drömmar. Hilfe!
hahaha förlåt. men jag drömmer också om dom. vi borde enas som en nation och utrota dom.
Bålgetingar är jävligt läskiga att få in, speciellt på hösten när de blir riktigt trötta. De är smidiga som en Boeing 767 med 20 kvar till WTC north tower. De verkar ha helt tappat sinnet för felmarginalerna i svängradien. Det är bara raktfram som gäller honk honk
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Bålgetingar svänger inte för att de inte behöver svänga. Om det är nån i vägen så hötter de med gadden och om det är nåt i vägen så flyger de igenom :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
nu har jag vågat duscha för första gången i min egen lägenhet på typ en vecka. dom har inte visat sig på några dagar så nu ska vi se om de kommer fram igen. dom jävlarna.
Nån som vet hur man blir av med grannkatter? De asen hoppar in så fort jag har fönstren öppna och jag funderar på att köpa en paintballpistol ;( 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hangaround
2008-06-01 18:11
sprejflaska med vatten ala strykning kan göra susen, med pbpistol så kan det bli så att katterna dör:S
Paintball skulle i alla fall lära dem att inte pissa hemma hos mig ;( Men jag letar efter nånting lite mer passivt, så att jag slipper sitta och lurpassa på dem (jag vill ju kunna hänga ut på whoa ;) ) 10-4, over...
Hangaround
2008-06-01 20:18
finns nån sprejflaska..kommer inte på vad den heter nu. men den har iaf en doft som katter inte ska gilla, har själv använt den för att få en av mina katter att ge fan i att pissa på mina grejer..och det har funkat bra.
tvestjärtar är mer obehagliga än silverfiskar, men jag brukar inte bry mig om dem
silverfiskar kanske är äckliga, men jag hade en geting i mitt rum i morse. Stor som mitt lillfinger!! Och dom kan döda! :(
kikk ass
Fy för pälsängrar. Men jag ringde anticimex och det försvann så det var sköööönt
One chapter a day
som jag misstänkte så kom dom fram igen efter duschen. kommer aldrig mer duscha hemma.
Du vet vad jag sagt om kaustiksoda ;) Tech - Tack, ska försöka hitta den :) 10-4, over...
hahaha men jag har blivit skrämd med det där om man råkar ta för mycket så fräter rören sönder... jag kommer bergis hälla för mycket
Nja, känns som att i ett normalhus så är det snarare ett stambyt än en sodaöverdos som gör nåt åt rören :) 10-4, over...
jag har just sett mina första silverfiskar någonsin, 3 stycken på mitt badrumsgolv. något av en besvikelse faktiskt, när jag läste tråden först så tänkte jag "lol, suckers med silverfiskar" men nu är jag alltså där själv. undersökte med ficklampa under badkaret och allt men såg inga fler än dom 3, var fan kommer dom ifrån :s
o rly?
Hangaround
2008-06-04 05:47
Mabande: "Wash and GET OFF" heter flaskan.
Det bästa vore ju om man kunde komma över någon högradioaktiv strålningsspray så får man bukt med flera genarationer katter. Det kommer ligga en/två/trebenta missbildade små kattungar sprattlandes lite varstans. Kanske tom. får fram någon sorts superhybridkatt vars urin luktar som en midsommarkrans på en vitklädd oskuld. Vågar man hoppas?
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Hangaround
2008-06-04 11:02
nej kattkiss är soft ju, cheesa som fan.
jag har två katter (1 okastrerad) själv när solen ligger på kattlådan och det är riktigt varmt och skönt då kan det vara najs. Det tillsammans med en öl och eter
Hangaround
2008-06-04 12:00
haha eller hur, bjuda in dom lokala pundarna och låta dom få ett par sniffar för säg en 50lapp skallen, kan bli succé
Ok, mot en mer sansad ton... Jag ska prova kaustiksoda för en mer permanent lösning. Det känns som att en och annan silverfisk had trotsat dödens fält den senaste veckan och kommit undan radardöden. Det känns som att hur många jag än dödar kommer krypens moral inte brista-
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Okej,har silverfiskar hemma. Hur fan dödar man dom äckliga små jävla krypen som finns överallt? Effektivaste sättet som funkar,droppa det. Funtar på att ringa anticimex nästa vecka å få det överstökat. Jävla kryp
Meep meep
pälsänglar är det versta jag vet...d e lämnar dessutom äckliga små skal efter sig när de dör eller ömsar skinn... om de nu ömsar skinn. och små svarta prickar lämnar de också efter sig, äckelll... annars är väl gråsuggor ganska otäcka även om de till viss del är lite söta.
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
hahahahahahaha på tal om djur på sommaren så vandrade det inte en anka i min lägenhet nyss. Hahaha, hos mig skuttade det in en skata idag. Jag blev skiträdd.
Kan det vara så att fåglarna börjar samla sig för att ta över? Igår var det ett gäng kråkor som hängde ut på framsidan och på fönsterblecket i en kvart, även efter att jag öppnat dörren för att kolla vad de höll på med - vanligtvis brukar ju fjäderfän dra så fort nånting rör sig i närheten :) 10-4, over...
Förstår inte allt hat mot silverfiskar. Visst, jag har sett dom. Men dom är ju så löjligt små och söta, dom får gärna springa omkring för min del. Dom stör mig inte?
i denna lägenhet dyker de upp småflugor i avloppet i duschen om sommaren. de är jättegammalt avlopp o ibland luktar de som fan ur de ckså (icke mitt fel, o går inte o fixa trots all propplösning och sköljning i världen), så tror flugorna o de hänger ihop. anars inga probs. när jag bodde i källaren när jag växte uppfanns de silverfiskar...iiiih
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
* "när jag bodde i källaren när jag växte upp " - Hard knock life fo' real ! o.O Låter f.ö. som att du har ett dåligt vattenlås i lägenheten. Kan du inte be värden ta en koll? 10-4, over...
ye de stämmer troligtvis mabande, men har inte en värd som är sådär grrrrym direkt. går inte o öppna fönstrena för de faller isär o går inte o stänga ordentligt om man öppnar dem (kallt om vintern) och elementet funkar lite som de vill om vintern et hehe är på väg härifrån så de löser sig. om källaren- hehe hard knock , I guess, eller så fick jag drygt 100 kvm med dusch o eget badrum
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Där försvann ju all din Whoa-cred :P Tipsa hyresnämnden om värden, f.ö. :) 10-4, over...
hehe, who the hell cares om cred, jag är ju en brat de vet alla sedan innan, backslick and all....eller ngt.... hyresnämnden vet nog redan om de hela. jättestort kommunalt företag med inte sådär extremt bra rykte . men jag trivs, o har händig pappa, så de mesta löser sig de månaderna jag bor kvar.
Idag på salongen så såg jag mitt livs förstasilverfisk. Jag fångade den jäveln. Sen sprayade jag firren till döds mer hårspray. Då blev chefen stolt över mig. hahaah
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
bra!!! jag såg fler idag. dom har varit undan ett tag men nu jävlar var dom där igen. kan det bero på regnet?
Maskar som lever i ens mage är värst!!!!!!!! Allt annat trampar man bara sönder, eller vad är problemet?
Blood on my dick or shit on my knife
Men jag tyckte att silverfirren var rätt söt, varför hata på dom?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
fästingar kan dra åt pipsvängen!
Bor i källare, fullt med silverfiskar, hatar dem så sjukt mycket! Brukar gå och jaga då o då, rekordet ligger på typ 12 stycken på några minuter :P Dom kommer i perioder dom svinen.
kaustiksodan som ni snackar om är nog rätt effektiv mot kattkräken, iaf i en sprayflaska.
mama said knock you out
Idag kröp en läskig brun och svart randig skalbagge på duschdraperiet...hoppas den kommit in från vår öppna balkong....MEN! Häromdagen kröp en gråsugga (!!) på golvet i badrummet. Så nasty. Bor inte dom typ i jorden? Vad gör den i mitt badrum? (eller nu är den iofs tokdöd men...) Ibland drömmer jag mardrömmar om att alla små insekter jag dödat och spolat ner i toaletten alt duschat ner i avloppet med duschen ska samlas i en stor klump och en dag när jag går in i badrummet så kommer det bara välla ut insekter överallt...ruttna äckliga insekter....
Frozen: Jag har med alltid mardörmmar om insekter!! Dom kryper under mitt täcke och i min mun... Ja gråsubbor bor oftast i jorden, men dom trivs överallt där det är svalt mörkt och fuktigt, ex under badkar. Fast dom är väl inte så äckliga? Vita långa smala maskar tar fortfarande priset! Ouff vad jag önskar att en av dom jävlarna bebodde min mage bara för att kunna få skita ut den och plåga den till döds Horinsekter
Blood on my dick or shit on my knife