I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flytta till USA

Övrigt - Blandat

2008-05-27 13:47

Flytta till USA

Tänkte jag ta mitt förnuft till fånga och utnyttja mitt amerikanska medborgarskap, men var i usa ska man flytta?
Har släkten i Florida, Orlando men det känns inte så roligt. Var lite inne på Minnesota men det verkar mest vara jordbruk och har man bott i Skåne hela livet är man lite less på det.

Var skulle ni flytta?

Hey

2008-05-27 13:52
Jag låter som en fattig svensk som precis börjat gnula baywatch men kalifornien och bay area och allt det där känns väl inte helt fel.

Håller du dessutom på med narkotika så som marojjanna eller alkohol och droger kan du ju leva rap life där.

Annars verkade denver jävligt sjysst av vad jag såg på tv. Temperaturen perfekt, mer uppsläppta poliser. Sen gillar jag namnet DENVER, mycket på grund utav Denveeer the last dinosaur, he´s my friend and a whole lot more dom dom
www.alexanderadiels.com

www.soundcloud.com/alexanderadiels

2008-05-27 13:57
los angeles utantvekan!
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!

2008-05-27 14:09
Finns ju en massa trevliga ställen i USA. Jag gillar Chicago en hel del, men jag antar att det är dyrt att bo där. Det var den stad jag åkte till mest under mitt år i USA. Var i Boston för några veckor sen och det var riktigt trevligt. Mycket mindre än Chicago men fortfarande lite av en storstadskänsla.

Jag skulle nog välja något lite mer norrut. Typ, Boston, Chicago, N.Y, Buffalo.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-05-27 15:02
beror val pa vad du ska gora och vad du kanner sjalv?

har bara varit i los angeles och new york ett par ganger och vaskust kanns for langt bort fran sverige da jag fortfarande alskar svensk kultur och landet i sig men skulle nog aldrig kunna tanka mig att flytta tillbaka dit.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.