I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SMC + Champions League-final = problem.

Övrigt - Blandat

   

2008-05-20 15:27

SMC + Champions League-final = problem.

Fick nyss ett samtal från MTV om SMC (Scandinavian Music Convention) som hålls på Berns 21-22 maj, alltså imorgon och dagen efter. Häri ligger dock problemet. MTV ringde för att de fått klartecken att ge mitt egna företag 2 VIP-biljetter för bägge dagarna, då i utbyte mot recensioner, intervjuer etc för de amerikanska hemsidorna vi jobbar med som har en annorlunda inriktning än just MTV.

Varför är detta ett problem då? Jo, för att jag i princip vägrar missa Champions League-finalen. Som fotbollsälskare vägrar och som sportjournalist så KAN jag inte missa det. Jag tänkte skippa första dagen och bara gå på torsdagen men la märke till att Adam Tensta lirar på onsdagen och det vill jag ogärna missa då jag träffat på honom ett antal gånger men inte lyckats se honom live.

Hursomhelst. Det jag behöver från er är tips på platser nära Berns som visar matchen. Jag hade gjort det själv, men nu när det blev klart att biljetterna är fixade för oss så har jag plötsligt väldigt mycket att fixa så...

Anything goes!

•pave paradise•