I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hunden jag bor med och hennes renlighet

Övrigt - Blandat

   

2008-05-19 09:03

Hunden jag bor med och hennes renlighet

Hej Whoa!

Jag har noterat att det här i forumen finns en massa människor med stora kunskaper om diverse djur och nu har jag en fråga som gäller en hund jag bor med.

Här är situationen:

Jag bor tillsammans med min bror och hans flickvän och min brors flickväns hund. Själv har jag ingen erfarenhet av hur man ska bemöta en hund. Jag tycker att vi har fått en ganska bra kommunikation, hunden och jag altså, men det finns en sak som är lite småjobbig. Hon är väldigt renlig och vill gärna göra rent saker, speciellt använda underkläder, som hon tar och på ett ganska brutalt sätt gör rent.

Okej låt gå för underkläderna som förvisso blir förstörda men det som är mest jobbigt är VARNING VARNING VARNING OM DU ÄR ÄCKELMAGAD FORTSÄTT INTE ATT LÄSA!!!!!! att hon gärna gör rent saker som hamnar i papperskorgen också. Och jag vet inte men själv tycker jag det är ganska äcklig att hitta en använd tampong utspridd över vardagsrums-golvet.


Nu till frågan. Är detta bara ett normalt beteende eller kan man göra något för att få henne att sluta göra rent?

Gerdaman