I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Naked by Police?

Övrigt - Blandat

2008-05-16 23:53

Naked by Police?

Jag har haft en parfym som jag verkligen trivdes med.
Det ska vara en rosa, fyrkantig flaska och den ska heta "Naked by Police".
Problemet är att jag köpte den sista flaskan i butiken och sen dess har jag inte hittat den i någon butik häromkring. Har googlat, men jag hittar ingenstans där jag kan köpa den.

Nån som är bättre på att googla än mig? Eller nån som vet vart man kan köpa den?

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-05-17 13:41
men parfym helvete? trodde en polis hade tvingat att ta av dig naken;/

2008-05-17 13:46
HAHA! förstod att något skulle tolka det fel :(
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-05-17 13:48
googlade och fick upp på första träffen att man kunde köpa den på nelly.se

2008-05-17 13:48
sorry, punkt com

2008-05-17 13:52
kaaay F21, säker? för jag hittar den inte där?

2008-05-17 14:04
hittade inget heller när jag kollade.. det va en add jag såg. lycka till då!

2008-05-17 14:06
aha. okej. thx for trying! :)

2008-05-17 14:27
kan du inte bara be din lokala parfymaffär (eller åsnehandlare) att ta in fler? eller har de slutat tillverkas?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-17 14:39
Fiyah P25

Jag vet inte. Jag ska kika. :)
Toastare

2008-05-17 15:40
finns på tradera som auktion nu...
Jag skyller allt på Emma!

2008-05-18 10:11
BountyBoo är säkert försäljaren..
Toastare

2008-05-18 11:47
haha nej faktiskt inte...
Jag skyller allt på Emma!