I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Måste skryta! Promoe goes Marysoul!

Övrigt - Blandat

2008-05-16 23:15

Måste skryta! Promoe goes Marysoul!

Var på Looptroopspelning på Katalin i Uppsala igår, och innan spelningen fick jag träffa truppen och överlämna lite kläder. När spelningen väl började kliver en grym Promoe upp på scenen med sina nya Marysouljeans. Snacka om att jag kände mig stolt!

Ville bara skryta lite, haha.

Var det nån mer från whoa som va på plats för övrigt? Spelningen var ju grym, trots att dom hade en del tekniska problem under tiden.

www.marysoul.com

2008-05-17 00:01
Gratulerar!
Sen så vet jag inte riktigt om jag uppskattade att få Promoes ändalykt inzoomad ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-05-17 00:05
HAHA! Jag är en mästerfotograf, nu känner jag mig stolt också.

MERA MARYSOUL!!

2008-05-17 01:56
Jag var inne på marysoul.com för några dagar sen. Finns riktigt fräsha grejer. Blir nog att köpa lite när pengarna rullar in :)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-05-17 16:33
såg ett par jävligt najsa jeans på marysoul.com synd att man e fattig bara =(

2008-05-17 18:46
Mabande: haha, why not? Alla älskar väl promoes ass? :P

Det är 15% rabatt på allt maj ut.
Sen har ni ju en rea-del med kläder från modevisningen, till halva priset! Finns rätt mkt, och ska lägga upp mer endera dan oxå! Så kolla in det ni som har ont om cash!
www.marysoul.com

2008-05-17 20:04
off topic

Det jag vill ha reda på är vem som är idiot nog att köpa "Coverallen". En mjukisdress för 1999:- är väl att ta lite, speciellt när den förmodligen är smutsig eller tvättad efter visningen och efter att snubben på bilden legat i jorden med den :P
va?

2008-05-18 11:12
pool: det är väldigt många som velat köpa men i mindre size. den på bilden är inte samma som den som säljs. dock har den vart med på modevisning, men det blir den ju inte skitig av. dagen efter modevisningen fick jag tio mail om att folk ville köpa.
den var för dyr för att skicka i produktion, därför finns bara tre ex, därav evclusive och priset.
www.marysoul.com

2008-05-18 12:27
Det var inte ett allt för seriöst inlägg från min sida, dock undrar jag fortfarande vem som skulle betala en sådan summa för den.
va?