I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svarta katter och vägar..

Övrigt - Blandat

2008-05-15 23:13

Svarta katter och vägar..

Här tänkt på det här nästan en vecka nu. Ser man inte svarta katter som går över vägen jävligt ofta? Lägger man märke till det bara för den här skrockgrejen eller går svarta katter oftare över vägar? Jag kan inte minnas att jag någonsin sett en grå katt korsa en väg. Går svarta katter oftare över vägar eller är det bara för man tänker på det? Jag bor i en vanlig svenneförort (lite radhus, lite villor, några betongblock) till stockholm och denna vecka har jag sett minst en svart katt korsa vägen varje dag. Bor det många svarta katter där jag bor eller upplever ni det här också? Dela med er av era tankar!

Crocodile Dundee for president!

2008-05-16 00:19
Jag vet faktiskt inte.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-05-16 00:20
Min katt är svart så ser den gå över gatan hela tiden. Men tror det har med att man lägger märke till svarta katter pga skrocken :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-16 00:21
såg en svart/vit randig katt idag om det går?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-16 00:39
Tänk att tappa en spegel medans man går under en stege och ser en svart katt korsa vägen.

Kaos!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-05-16 00:43
Flip:

det är inte samma katt du ser då?

2008-05-16 08:13

Det går inte :(

2008-05-16 12:54

haha hur skulle de ens gå?
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2008-05-16 22:51
bjäär du glömde skriva som du brukar göra efter dina inlägg. men du kanske bara gör det ibland?
stigili dang dang didan

2008-05-16 23:26
haha hur skulle de ens gå?

Alltså jag lovar, huvudet va vit, sen ett svart streck på typ 5 cm, sen ett vit streck på 5 cm därefter ett svart streck på 5 cm, sen tillsist ett svart sträck till på ungefär 5 cm! Tänkte först; vafan?! fan va fin katt. drog upp mobilen och skulle fota, men så sprang den :(

2008-05-16 23:30
Flip

Visst läste du nyheten om att fotbollspelaren Figo kört över en svart katt med flit för att den för otur med sig?
och vem fan är du?

2008-05-17 02:13

Om en svart katt korsar din väg betyger det att djuret är på väg någonstans.

- Groucho Marx -

2008-05-17 02:45
Fiyah:
Ingen aning. Svart som svart :P

Remy:
Nä. Hände det nyligen eller?
Crocodile Dundee for president!

2008-05-17 03:53
Om en svart människa springer över vägen, är det samma sak då?

(Absolut inga rasistiska/nazistiska undertoner med den här meningen så folk förstår det)
Can't break necks in boxes

2008-05-17 13:55
jag vet bara att jag spottar över vänster axel vare sig katten är svart eller brun! färg spelar ingen roll :D katt som katt! kan jag inte spotta så "fake" spottar jag!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....