I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatuerare på Malta?

Övrigt - Blandat

2008-05-14 16:37

Tatuerare på Malta?

Tja, ska dra till malta ett par veckor i sommar och tänkte samtidigt att jag skulle passa på att tatuera mig. Någon som vet ifall det finns någon duktig där? Ska bo i St. Julians så det är väl det som är lägligast.

Skivsamlare

2008-05-14 16:46
Ska man inte undiva sol och bad när man tatuerat sig?
fair enough..

2008-05-14 16:52
jo, men kan alltid göra det precis innan jag åker hem.. men ingen som vet?

2008-05-14 17:00
Jag vet att det finns en i paceville som ligger precis bredvid st. julians men ja, jag har inte testat.

2008-05-14 19:30
det lär juh funka att bara åka dit. finns tatuerare överalt.
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?

2008-05-14 19:33
Hehe hoppas det inte blir en fubar :)

2008-05-14 21:20
Vad hindrar dig från att tatuera dig i Sverige?
Still in the bridge

2008-05-14 21:24
varför ska du tatuera dig där om du inte ens känner till en bra tatuerare där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-15 08:48
han kanske skäms för det svenska ord han ska tatuera in och drar därför till malta och får det överstökat.
http://www.earforcefm.blogspot.com

2008-05-15 10:20
eller för att det förmodligen är billigare där? Jag bara gissar.
sen så är det väl för långa köer i Sverige, bara gissar igen.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-05-15 11:30
en tatuering ska inte vara billig, det vet t.o.m. jag som itne har en centimeter ink på min kropp.
http://www.earforcefm.blogspot.com

2008-05-15 12:53
Jag har större delen av min kropp täckt å en sak har jag lärt mig den sura vägen. Billigt är oftast lika med snubbar som vill lära sig eller vet med sig att dom inte är så speciellt bra å vill tjäna pengar. Betala mer å få bra kvalité! Som med allt annat i livet (oftast i alla fall). Att gadda sig utomlands är som att spela rysk roulette, ofta ofta ofta en klåpare som just utnyttjar turister för att tjäna snabba cash. Inte alltid men ofta. Hur coolt är det inte å komma hem å flexa en gadd efter trippen men sen när den läkt osv så är det ofta nåt man definitivt inte hade velat haft på sin kropp. + att gadda sig i varmt klimat medför en ökad infektionsrisk de luxe, i värma frodas bakterier. Man svettas/super/badar å låter det inte ta den tid det behöver för att läka. Å får sen resultat därefter.

Nu låter jag som värsta morsan men jag har mina "minnen" så ha ha ha
Enda garanti jag har - är att ditt hår växer ut igen!

2008-05-16 16:28
Clydisch P22 har inte åldern inne än.. och vet inte riktigt vem i närheten av hbg som gör på underåriga.

men tack alla (:

2008-05-16 17:05
utan: Du kommer att ångra dig så skit i att tatuera dig utomlands om du inte färdigt har kollat upp en tatuerare som kan sin sak. Dock brukar dessa tatuerare inte heller tatuera underåriga, om jag har förstått det rätt. Lyssna på Count el toblerone.
Still in the bridge

2008-05-16 18:33
ja vänta fan.. varför så bråttom? finns i princip inga tatuerare värda namnet som tatuerar minderåriga och det gäller globalt i princip..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-16 22:15
I Bugibba finns en som verkade seriös, polaren gaddade sig i Valetta och den vart knappt hyffsat bra.

2008-05-16 22:32
Att det finns folk som gaddar minderåriga även i Sverige är ett faktum, cash rules...

2008-05-17 01:05
klart det finns de som gör det om det nu var riktat till mig.. läs om så förstår du nog vad jag skrev.. inga gaddae värda namnet som gör det.. alltså inga som är värda att gå till..

2008-05-17 06:57
Ska erkänna att jag bara skummade igenom ditt inlägg, no offence!