I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

200 dagar till förlossning- del 2

Övrigt - Blandat

2008-05-13 22:31

200 dagar till förlossning- del 2

Ja, den första tråden blev för stor så jag blev ombedd att skapa en ny.

Här finns del 1.

idag är det 14 dagar kvar till förlossning!

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced

2010-01-04 09:56
Hur går det för alla era barn nu då? =) Isabelle är 18 månader nu.

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2010-01-04 09:59
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Graffare

2010-01-04 10:39

Hurra, nu kan jag också vara med i tråden :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Producent

2010-01-04 12:36
haha kul "ooh det är ju du som din mamma flasha upp på nätet med hundratals bilder i en tråd, nu vet jag vart jag känner igen dig"

2010-01-04 16:07
Konstigt , är den den repliken du ska dra om 20 år när du, alldeles för gammal går på alldeles för flashiga krogar och är alldeles för full för din ålder?

2010-01-04 17:04
Eller när dom besöker hans gynekologavdelning ;p

Söta kidz i tråden :)

2010-01-04 18:03
Konstigt , är den den repliken du ska dra om 20 år när du, alldeles för gammal går på alldeles för flashiga krogar och är alldeles för full för din ålder?

hahaha vilken skön comeback, du fick smaka rätt bra där Konstigt.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2010-01-04 21:17
Oj va liten Felice va där på bilden !
ni måste juh få en uppdatering om hur stor hon blivit . Tog bilden igår =)

I got it from my mama .
moncans.blogg.se

2010-01-06 19:33
Vilka fina barn ni har! Grattis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-01-06 19:36
fimp F26
nej, det var den repliken jag drog i denna mest urkorkade tråd jag sett i mitt liv :) och att du försvarar och blir lack över lite ironi är ju så pinsamt att du mäts med tråden. svårt att välja vad jag ska skratta åt.
Producent

2010-01-06 19:38
Lollarn
ja jo, någon på internet försöker vara rolig :P typ antingen tar jag åt mig och blir ledsen, eller bara aktar mig för henne för hon är för tuff, du väljer.

2010-01-06 19:45
hahaha vilken skön comeback, du fick smaka rätt bra där Konstigt.

Ja... det var ju en väldigt tung comeback det där..................... punkt punkt punkt.
Look with your own eyes - See with your own mind

2010-01-07 22:00
Konstigt. du är välkommen att skratta åt vad du vill! Själv tycker jag inte att en tråd där vi pratar om våra barn och visar bilder är sådär jättedumt, men men. vi har väl olika åsikter antar jag =)
Poet

2010-01-09 21:26

Kakan min och Ali-baby (BEGRÄNSAD's tös)
Sonen min är 16 månader, Alicia är 14 månader snart.

What I said, yo!

2010-01-09 21:40
fan vad roligt det är med barn.
Här är min lilla Edda som är 15 månader