Ghaaa hjalp, snus i London var?!
Tjo, har precis flyttat till London, vet ngn var man kan fa tag i snus har? Vet att man kan bestalla online men jag vill kunna ga till en affar typ nu...! =)
Kolla med en Ikea om d finns där.
Google är ju bra att ha också. Verkar inte få säljas i EU förutom Sverige som är ett undantag.. Om det nu säljs verkar det dyrt, så det blir nog online för dig^^
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
snus får inte säljas utanför sveriges gränser. så de finns helt absolut inte i ngn kiosk i london. börja rök. eller lägg ned helt. du kan på sin höjd säkerligen hitta ngn slags tuggtobak.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har själv försökt samma sak, hitta snus i London. Finns inte. Gräs finns mkt, det är lätt att få tag på.
Bebakshid Jamshid!
snus får inte säljas utanför sveriges gränser. så de finns helt absolut inte i ngn kiosk i london. börja rök. eller lägg ned helt. du kan på sin höjd säkerligen hitta ngn slags tuggtobak. när jag var på cypern hittade jag general i 2 affärer så att det finns i london är ingen omöjlighet
Hahaha bajskorv, ok da borjar jag roka gras istallet, kanns som ett helt logiskt beslut! Och tack ni andra, far valan satsa pa internetbestallning eller parasitera pa ngn svennebanan=)
frankie- extremt olagligt är de isf, men vissa tjänar väl på o sälja svart. man får inte ens sälja snus under hela resan på kryssningsfärjor längre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svenska kyrkan brukar sälja, sålde i Australien. Kolla om du hittar nått sånt ställe
Peppis F25 Man far salja snus i andra lander. Anledningen att man inte far salja pa kryssningar (till Finland) ar att snus ar olagligt i finland. Sa aven pa Island. I Norge kan man dock kopa snus, om man ar villig att betala for det, allt i Norge kostar massvis med norska pengar (som ar varda mer an svenska pengar). I vissa stater i USA tillats forsaljning av snus. Michigan ar en av dem, Illinois en annan. Jag var nyligen dar och kopte snus. Anledningen att man inte hittar snus pa manga andra stallen ar nog samma som anledningen att man inte hittar surstromming pa manga stallen. Det ar en kulturell lackerbit som inte uppskattas av manga andra an oss svenskar.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skivsamlare
2008-05-13 17:13
Jag hittade en butik i new york som sålde general portion (med engelsk text). Det retliga är att det var BILLIGARE än i sverige, gaalet
fair enough..
candide- nej inte inom eu. sverige är enda stället snus får säljas inom eu. därav kan man hitta det både i usa och norge.sverige ville börja exportera snus på andra marknader men eu har sagt ifrån o endast i sverige tillåts snus inom eu.
just google if ya don't believe me.
Eftersom det bor en del svenskar i london borde det finnas nån affär där dom säljer snus under disken eller liknande. Min teori iaf.
Jag har hittat snus i Spanien, är oftast inte alls svårt att hitta kring turistorter, vet även att det skall finnas i Holland. Men det är klart, i länder där cannabis är semi-legalt/dekrim. kanske det inte är högsta prio att sätta dit butiksägare som säljer snus :/
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
hittat snus i spanien också, fast det såldes under baren... i england vettefan men du kan ju alltid beställa, du är väl svensk medborgare? svenskar får ju ha snus över hela eu
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
I florida hade dom en hel hylla med snus i de flesta stora matvarubutiker. Amerikanska märken men det är bättre än inget
Hey
Jag hittade svenskt snus mitt i en bungalow bush by i kosovo , haha , var typ mitt ingenstans, vi "tältade" gick in till en liten affär , och där såg jag general white portion ... hahahha .. :):)... så det borde finnas i london ...
snusexpress.se finns det något som heter har jag för mig.
snus får inte säljas utanför sveriges gränser. så de finns helt absolut inte i ngn kiosk i london. börja rök. eller lägg ned helt. du kan på sin höjd säkerligen hitta ngn slags tuggtobak. Jag blir så JÄVLA trött på att folk ska uttala sig om saker de absolut inte har någon aning om. Om man ändå bara ska sitta och gissa kan man lika gärna hålla käften...
har du kollat den svenska affären vid tottenham courtroad? har inte vart där själv men en vän som bor där borta har snackat gött om den. annars kan du kolla på londonsvenskar.se
har bara sett det i Texas utanför sverige..
svenska ambasaden?
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
Finns en svensk affär i London, i svennekvarteret runt edgeware road, på kort avstånd från svenska kyrkan. De säljer general där iallafall, fast vet inte hur reguljära leveranserna är dock
http://www.sthlmmd.se
om jag inte missminner mig så läste jag på swedish matchs hemsida för ett bra tag sen att man kunde specialbeställa via deras sida så skickar dom det via mail eller nått sånt. Nu var ju detta för ett tag sen så info kanske inte stämmer just nu men värt att kolla upp i alla fall..