I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

THE Lucky Strike cigarette!!?

Övrigt - Blandat

   

2008-05-13 11:20

THE Lucky Strike cigarette!!?

Goddag!

För tillfället befinner sig mina två polare och jag själv i Tokyo.
Vi var nyss ute och gled på stan varav en utav oss får slut på cigaretter och bestämmer sig för att köpa ett nytt paket i en automat. Min vän som köper paketet väljer Lucky Strike.

Det första han ser när han öppnar paketet är att i mitten utav alla cigaretter ligger en vitfiltrad cigg med texten Game Over på. Vi alla blir lika förvånade och börjar spekulera om vad detta kan innebära. Alla har vi troligtvis hört myten om att jazztobak skulle finnas i ett fåtal Lucky Strike paket men så är det inte i det här fallet.

Vi har som sagt spekulerat om vad denna ciggarett kan innebära. Har han vunnit en årsförbrukning utav Lucky Strikes? Har han fått en förgiftad cigg som kommer förbli hans slut? Har han vunnit någon slags tävling varav "Game Over" står för att tävlingen nu är slut och han vunnit den? Har det blivit fel i maskineriet på fabriken? Röker han denna cigarett så slutar han röka på heltid? Eller är det helt enkelt så att den inte betyder ett skit och bara finns där för att förvirra folk?

Hur som helst så kommer vi inte fram till något vettigt och är väldigt intresserade av vad den här cigaretten kan innebära. Vi har försökt leta runt lite på internet men inte hittat något användbart.

Är det någon här som kanske fått en likadan ciggarett i sitt paket eller helt enkelt kan spotta upp lite info om denna vitfiltrade Game Over cigarett?

Här är förövrigt en bild på hur cigaretten ser ut; Lucky Strike

Arigato!

Tokyo Madness!