Känner ni till Marysoul?
Jag har äntligen lyckats få igång mitt märke, och webbshoppen är öppnad. Så jag undrar, har ni hört talas om Marysoul? Responsen är asbra, Adam Tensta, Daniel Lemma, Kung Henry, Professor P är några av artisterna som använder Marysoul. Fick häromdagen massa cred från en säljare på WE. Någon annan som dragit igång ett label som det går bra för? Några roliga/bra erfarenheter att dela med er av? Peace!
www.marysoul.com
Har jag inte läst om Marysoul i någon studenttidining? I Uppsala? En tjej som gillade baggy jeans, kan det vara du? Aja, blev lite imponerad iallafall. Kul att det går bra! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Det kan nog vara jag! Studenttidning vet jag inte, men 018, uppsalatidningen, unt och expressen uppsala har iaf skrivit om mig.
www.marysoul.com
Toastare
2008-05-13 00:13
Jag känner bara igen det från whoa..kul att se utvecklingen i märket från dina första "prototyper" Tycker du gör riktigt cleana grejer och sidan ser snygg ut!
Jag skyller allt på Emma!
Säger som Bounty! :)
jagvillocksåhaenblog.com
Ser ju bra ut det där, gillade jeansen speciellt. Däremot reagerade jag på "EJ BYTE, EJ ÖPPET KÖP", vilket du enligt lag inte kan motsäga dig.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
jag har bara hört om det här på whoa, såg för ett bra tag sen ett par jeans du gjort (första plagget i marysoul?). din sida var lite rörig och såg inte så snygg ut (iaf inte i FF). men snygga kläder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fasa: fast det ringde jag och kollade upp med konsumentverket, och när det är som nu, visningsexemplar, så var det ok enligt dom. Men det kanske är värt att kolla upp igen då om du är säker på din sak? fiyah: det var nog första jeansen det :) sidan är inte optimal, men det var den webblösning det fanns ekonomi till just nu, den gick loss på knappt 10k, hade jag valt den lösning ja gillade bäst hade det gått ca 100k, så det får va rörigt ett tag till! kul att ni verkar gilla grejerna!
www.marysoul.com
Berger: Nej, det är mycket möjligt att du har rätt i det. Ett tips kan dock vara att få det skriftligt eller något som åtminstone kan styrka att konsumentverket sagt så till dig så får dom ta smällen om det inte stämmer. Om du nu bryr dig så pass mycket dvs.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Bra initiativ med svensk märke som gör sköna jeans... Iofs vet jag inte hur sköna dom e men man kan ju hoppas... Men serju projekt poppa upp som verkar sluta med nån t-shirt med deras logga på... är det ett klädesmärke? Länka bilder på brallor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fasa: det var en smart idé! Ska jag fixa, dumt att riskera att åka dit på det på nåt sätt! Tack!
hiccory: du kan kolla www.marysoul.com men här får du ett smakprov:
www.marysoul.com
Marysoul är det som gäller! :)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Fanns endel shsyta grejer, dåliga bilder på vissa kläder dock, tex endel klänningar som modellen visar upp sittandes med armarna framför sig.
mer tees för killar, inge v-necks. snygga tryck så stödjer jag gärna
jag tycker samma, mer tees med coola tryck och kanske lite mer färger och inte bara svarta tryck?
Jeansen var väldigt coola däremot. Kanske ska ta och skriva lite om MarySoul i bloggen
http://tucasa01.blogspot.com /
http://tucasa01.blogspot.com/ hur länge har du hållt på med MarySoul?
ps. Lite mer bilder i en studio kanske? Det gör att man ser modellerna bättre. Var faktist lite svårt att se detaljer, eller bara jag som tycker det?
ta bilder på kläderna i studio ja, typ som junkyard eller calis webshop. det är väl gulan som tar bilder på kläderna ute på gatan, not cool..
Ute på gatan fungerar ju, men man får se till att koncentrera sig på kläderna och inte på modellen/gatan, vissa bilder nu ser man ju inte alls hur kläderna sitter eller ens ser ut
flera bilder/plagg skulle vara bra med. ur olika vinkalr och så så man kunde se kläderna bättre
verkligen trevligt att det blev något seriöst av ditt märke, grattis :) kommer ihåg när jag för ett bra tag sedan läste ett forum du skapat där du precis gjort dina första byxor, verkligen coolt att du kommit så långt.
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
bättre bilder e på väg, ska ta i studio, svårt bara att få ihop med tid, men jag jobbar på det! så snart kommer ni få mer bilder! blev dåligt med tees den här gången, dels för jag vill fokusera på jeans, och dels för att jag fick halvera kollektionen pga att jag inte fick tillräckligt med lån. Men nästa kollektion blir lite större utbud! Är ju inte ånga märken som kan slå på stort å göra allt man vill direkt. teeon: har hållt på som fritidssyssla i typ 4 år, satte igång "på riktigt" dvs med fabrikproducerat, för ganske exakt ett år sen!
www.marysoul.com
teeon: klart du ska blogga om det! ;)
www.marysoul.com
_Berger_ F21 Kan du maila lite info inspiration, när det startades, lite om dig osv. Så lägger jag upp det samt lite bilder.
teeon: lätt! Har precis vart och träffat Looptroop och deras manager/turnéledare. Dom älskade kläderna och blev skitglada för att bli sponsrade! Fett! Skrytlista med artister som bär Marysoul: Looptroop Adam Tensta (+hypeman & Dj) Kung Henry & DJ Lo Kut Professor P & DJ Akilles Daniel Lemma
www.marysoul.com
Kul att det går bra! Känns riktigt fett med ett svenskt märke som kommer med jeans och inte enbart t-shirt tryck (haha jag kanske inte ska säga så mkt eftersom det är vad jag pysslar med). Fanns en del riktigt feta grejer, dock tyckte jag inte att t-shirtarna riktigt nådde upp till samma nivå som jeansen tyvärr. Men riktigt fett initiativ och jag hoppas det kommer gå bra!
kilen hehe precis, kom igång o sy ihop lite brallor o jackor o grejjer o inga jvla fruit of the loom med ert tryck på ;)
hiccory: Haha jag skulle aldrig kränga FOTL till folk, jag försöker ändå hålla hög kvalité men det är inte gratis att tillverka egna.
Kolla in bloggen
TuCasa! Har skrivit lite info om hur Marysoul startades samt lite personlig info om tjejen bakom Marysoul.
Pz!
Fick mina MarySoul classic brallor idag grymmt snygga o galet sköna för o va nya jeans. Hoppas folk köper så vi kan få mer grymma grejer från MS.
Dig That!