I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sanndrömmar ... så sjukt!!

Övrigt - Blandat

   

2008-05-12 22:55

sanndrömmar ... så sjukt!!

Har alltid tyckt att sanndrömmar verkar helt sjukt, men hade aldrig haft nån, förens idag! Fick jag reda på ...

I min dröm, som jag hade onsdag eller torsdag natt, så träffade jag på en massa gamla klasskompisar i en affär. Det är ingen av dom som va med i drömmen som jag hållt kontakten med förutom en, altså har jag inte träffat dom på två år. Hur som helst drömde jag att jag hängde med killen som jag hållt kontakten med, och att vi gick in i affären. Efter ett tag så dyker en tjej upp som också gick i samma klass och sa till min polare att hon ville prata med honom ensam. Så han glider iväg med henne, men jag hör fortfarande vad dom säger. Hon berättar för honom att hon saknar honom jättemycket, och att hon vill börja träffa honom igen. Sen när dom har snackat klart så glider hon bara iväg igen, och han kommer tillbaks till mig o suckar typ, för han pallade inte med henne.

Den här drömmen kunde jag återberätta morgonen när jag vakna, jag kom ihåg den jättebra.

(kan tilläggas att dom var lite på G i gymnasiet, men han orkade inte riktigt med henne, så det ledde inte till något. Han hade inte heller träffat henne tills......:)

Sen idag var jag och spelade tennis med den här killen. Sen tog vi en liten paus efter ett tag, och så sa han att han skulle berätta något sjukt. Det var nämligen att den här tjejen, som han inte hade träffat, eller pratat med, på två år, ringde honom i helgen när han va på en fest. Hon frågade vart han va, så han sa att han va på fest. Då frågade hon vart det låg, och då sa han vart det låg. Sen vid klockan 3 på natten hade och kommit in på festen, själv, gått fram till min polare och frågat om hon kunde få prata med honom ensam ett tag. Så dom gick ut från festen, och då hade hon berättat för honom hur mycket hon saknade honom och att hon ville att dom skulle börja träffas igen, Hon kom med förslaget att dom skulle ses någon fin dag o spela kub. Sen bla bla bla, och så drog hon bara därifrån, lite besviken tydligen, för hon fick väl inte den respons från honom som hon ville.
Detta hände natten mellan lördag och söndag, altså ungefär 3 dagar efter att jag hade drömt det.

Så jävla sjukt! Även fast det inte var samma miljö så var det exakt samma snack och sak! Förutom att i min dröm föreslog hon aldrig att dom skulle spela kub. Jag tyckte nästan att det var lite läskigt, speciellt eftersom jag nästan aldrig brukar komma ihåg mina drömmar sådär bra, och för att jag inte har berättat om drömmen för någon! Så han kan inte ha hittat på det för att skrämma mig typ... aa, fan, jag vet inte vad jag ska säga, jävligt sjukt iaf.

så min fråga, har ni vart med om nåt liknande?

Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?