I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pinsamma situationer pga handsfree

Övrigt - Blandat

   

2008-05-08 22:42

Pinsamma situationer pga handsfree

Berätta roliga situationer som har uppstått genom att någon har pratat med handsfree i telefonen.

Here goes mine;
Har en polare som berättade en en grej som hände för ett tag sen.
Han brukade gå samma väg till skolan dagligen och nån gång i veckan så möter han en kvinna som han tycker är jävligt fräsh, men det blir som vanligt att han kollar på henne och blir det ögonkontakt så dyker blicken snabbt ner.

Sen en dag på väg till skolan så ser han sin skönhet kommer springandes mot honom igen, och helt plötsligt ropar hon "Hej!" och han får för sig att hon ropar till honom och säger hej tillbaka med ett leende. Det han efter ett tag fattade var att hon hade en öronsnäcka i ena örat :)

Kom på idén idag när jag var på väg hem med en nyköpt pizza, och jag hör någon precis bakom mig ropa "VAD GÖR DU?", kollar bak och det kommer en gubbe cyklandes, och jag tänkte vafan vill han nu då? Sen cyklar han förbi mig och fortsätter snacka.

Kan tänka mig att det hänt mycket roligt pga denna uppfinning som måste ha uppfunnits endast pga alla pinsamma situationer som den skapar!

^ Smart sagt.