I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur får jag honom att förstå?

Övrigt - Blandat

   

2008-05-07 00:29

Hur får jag honom att förstå?

Först och främst så vill jag bara säga att jag vet hur lågt jag har sjunker och jag vet att jag är patetiskt och jag kan inte riktigt förklara varför jag känner som jag gör osv.
Det är tillräckligt förvirrande som det är och jag behöver inga negativa svar som "Fan va patetisk du är" osv. Jag vet det redan och jag mår fan lite dåligt då jag vet hur patetiskt och sjukt dethär kommer att låta. Men sure.. skratta åt mig bara.


Det är iaf såhär att jag har snackat med en kille ett tag på msn och i telefon. Och jag gillar honom verkligen. Han bor en bit bort vilket är ett problem. Jag är verkligen inte den som brukar skrika ut mina känslor eller knappt visa dom för någon men nu har jag verkligen ansträngt mig för att få denhär killen att fatta att jag gillar honom. Och han säger att han gillar mig.. han kan likagärna driva med mig men det är en smäll som jag får ta då jag inte vill riskera att "slänga bort allting för ingenting".

Men nu till problemet.. HAN tror att jag driver med honom vilket jag absolut inte gör.
Jag vill att han ska komma hit och han skulle ha gjort det men förhinder efter förhinder har stoppat det. (Vilket jag vet är ett bevis på att han inte är seriös, jag vet. men jag är naiv).
Jag har försökt göra så jävla mycket för att han ska tro mig. Jag har tillochmed låtit han snacka med mitt ex som känner mig bäst av alla och vet när jag menar allvar och inte. Han har fått snacka med min bästa vän och.. ingenting hjälper. Hade jag haft råd hade jag chansat och åkt till honom för att bevisa hur pass seriös jag är även om jag vet att han mycket väl kan driva med mig.

Men nu.. vad kan jag göra för att han ska tro mig? Ge mig tips för i helvete! jag har slut på idéer!

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning