I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är det bara jag som föraktar Tony Montana (scarface)

Övrigt - Blandat

   

2008-05-04 00:54

Är det bara jag som föraktar Tony Montana (scarface)

Varenda svensk förortskid verkar ha denna snubbe som största idol, dom har posters på väggarna och skriver citat efter citat på sina "presentationer" på diverse sidor. Vad fan är grejjen?

har sett filmen några gånger nu och blir lika upprörd varje gång. Han fuckar upp deal efter deal, gör bort sig offentligt och är allmänt jävla labil som människa. Han tar inte hand om sin familj eller sin fru. Han är ett stort skämt och folk borde skratta åt honom. Vad har han gjort lixom? han kommer till miami genom att mörda en feg liten politiker som inte kan försvara sig själv, han får göra en första deal med coloumbianerna som skiter sig så att hans kompis dör och en blir skjuten och även han är en hårsman från att ryka oxå...sen går det bara utför.

Så snälla berätta för mig vad som är grejjen? han är labil och fruktansvärt kass på allt han gör..

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här