I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Födelsedagsfirande

Övrigt - Blandat

   

2008-05-01 23:02

Födelsedagsfirande

Nu är det så att tjejen fyller år snart. Jag har lite planer inför den dagen.

Det finns en bild på oss som hon tycker om, så jag funderar på att trycka bilden på antingen ett örngott och påslakan. Eller kanske på en tröja/t-shirt.
Tröjan är inget hon skulle använda tror jag, kanske typ hemma eller sova i den, men inte som "vanliga kläder", eller hur man ska säga. Sängkläderna skulle hon nog tänka dig att använda. Så vad skulle ni ta, vad låter bäst?

Det ska bli en liten present på morgonen, med tårta och fin frukost.

Sen ska jag köpa en present, har inte kommit på något än, så ni kan ge tips om ni har några, men det är inte så brottom.

På dagen blir det fika med familjen och lite sånt, sen på kvällen tänkte jag hitta på något kul.

Jag spelar fotboll på relativt hög nivå och det är min passion skulle man kunna säga, och hon har spelat, och är sugen på att börja igen, men hon har inte tid och vill inte. Så man skulle kunna göra något kul av det. Försöka få något damlag att ställa upp på en match, och hon ska spela i det och vara lagkapten (jag har mycket kontakter så det går nog att fixa), och sen dra ihop lite polare och spela en match.
Sen hem och ta en dusch, och sen tänkte jag bjuda dit hennes kompisar (hon ska vara ovetande) och grilla lite och äta lite middag.
Sen ha en "reservplan" ifall hon vill vara med mig, som ska vara välplanerad, så det är väl ingen reservplan, men ifall hon vill vara med sina vänner så får hon det, det är ju hennes dag.

Har ni några tips, nåt jag missat, eller något sånt? Tacksam för svar, vill göra något speciellt, då jag varit borta de två senaste av hennes födelsedagar.

http://avspark.se.nu/