dumpa henne eller välkomna henne .... Svårt beslut!
... Så jag tänkte kolla hur ni whoa medlemmar skulle göra då mina polare inte är till större hjälp, haha! Det är ju såklart upp till mig, men det är svårt ... Hur som helst, jag var tillsammans med en brud i 3år. Vi hade det asbra tillsammans, och så vitt jag vet så var ingen otrogen förutom lite småsaker från min sida. Dessa saker har jag berättat för henne, och för att lätta på mitt samvete lite har jag frågat henne vad det mest otrogna hon har gjort har varit (kanske kan tilläggas, denna diskussion hade vi efter att vi hade gjort slut). Då har jag givetvis inte trott att hon skulle säga det värsta liksom, men svaret jag fick var "ingenting". Så då frågade jag igen, "vadå, så du har inte ens pussat en annan kille under dessa 3år vi var tillsammans?", och hon ba, "nej, det otrognaste jag har gjort är typ att dansa med någon" och detta är ändå under perioden 16-19 år. Jag tyckte det lät sjukt konstigt, 3 år, och ingenting!? Det är ändå en assöt, flirtig och charmig tjej. Anledningen till att vi gjorde slut var väl lite allt möjligt, men framför allt att båda skulle ut och resa i ett halvår samtidigt. Båda var bl.a. i australien så där sågs vi lite och så även fast vi inte var tillsammans. Sen när båda var hemma började vi hänga mer och mer igen, och tillslut blir vi tillsammans igen. Efter ett par månader då så bestämde hon sig iaf att åka tillbaks till australien i ett år, till samma ställe som en av hennes bästa kompisar bosatt sig. Så vi gör slut för andra gången. På vägen ner åker hon omvägen förbi nya zeeland, hänger där ett litet tag, bl.a. med kompisen som var där kanske en av de två veckor som hon var där nere. Från nya zeeland så skickade hon ett brev till mig, som var skrivet i hennes dagbok. När hon rev ut sidan hon hade skrivit som ett brev till mig, så klantig som hon var rev hon även ut ett dagboksinlägg där det står lite allt möjligt om mig. Väldigt fina saker, som t.ex. hur hon ska klara av att vara i australien ett år utan mig, och bla bla bla. Sen står det också ett en anledning till att hon åkte var att hon ville komma över mig. Sen det sista, citerat såhär: "(...)jag vet inte hur jag tänkte, jag tänkte typ på Hamish". Så nästa gång vi snackade frågade jag vem hamish var, då va det tydligen nån grabb som hon hade träffat i australien ett år tidigare som bor i nya zeeland. Enligt henne hade dom bara hängt tre dagar i nya zeeland för att han är en "trevlig kille". Visst, ingen otrohet där, eftersom vi inte var tillsammans, så jag kan inte klandra henne, frågan är hur ärlig hon är. Hon har ju uppenbarligen hållt bra kontakt med honom under tiden vi var tillsammans. Jag och hennes nära vän snackade dessutom lite för ett par månader sen om vem som hade vart den bästa pojk-/flickvännen av oss två. Hennes kompis var helt säker på att det var jag. Av någon anledning som jag inte vet ... hmm ... Jag kan väl erkänna att jag låtsades veta mer än jag faktiskt gjorde, haha! Tex. sa polaren såhär: "det där som hon gjorde innan du åkte måste ju vart ganska tungt för dig". Mitt svar, "ja visst, det sög
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
"det där som hon gjorde innan du åkte måste ju vart ganska tungt för dig". Mitt svar, "ja visst, det sög ju lite", i mitt huvud, "vad fan pratar hon om?" lyckades iaf inte luska ut nån fakta, men nåt var det ju, och det var inte det där med nya zeeland killen. Sket iaf i att luska ut nåt mer då, eftersom jag trodde att vi aldrig skulle bli tillsammans igen. Men! Nu har hon bestämt sig för att åka hem ett halvår tidigare, så hon kommer hem om lite drygt en månad. Hon säger att en av anledningarna att hon åker hem är jag, för att hon saknar mig så otroligt mycket. Hon ringer ibland från sitt australiensiska nummer och pratar med mig i typ 20 min av anledningen att hon bara ville prata lite. Sviiindyyrt! Dessutom skickar hon en massa gulliga sms till mig hela tiden. Jag har lyckats komma över henne rätt bra, men jag vet ju hur bra vi har haft det, och har det när vi väl är tillsammans. tycker verkligen om henne. Så, om vi blir tillsammans nu när hon kommer hem är jag ganska säker på att vi kommer vara tillsammans länge... Speciellt eftersom båda gångerna det skitit sig mellan oss har varit på grund av resor, frågan är, är det en tjej man kan lita på? jag tror jag är mest rädd för att bli sårad, och jag ifrågasätter hur ärlig hon är när en hel del saker tenderar på att hon kanske inte vart en så himla bra flickvän, samtidigt som jag erkänner en massa saker jag har gjort som är halvotrogna så har hon inget att säga som hon själv har gjort! Borde jag ge henne en chans till, eller låter det för er som att det är ännu en fitta som så många andra tjejer (och killar) är? Eller låter det som en bra tjej? jag tror mina känslor gör mig rätt blind ... Det känns också lite "dumt" (skumt ordval, men ändå) att hålla fast vid den där tjejen man träffa när man var 16, vi är ju ändå 20 nu ... SATAN vad mycket jag skrev
Hon ljuger, de vad jag tror faktiskt. 1 år utan sex, haha... hell no!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
GhostfaceKillah Jag har kört ett år utan, och nu är jag uppe i >6månader, jag behärskar alla sinnen! (eller så får jag inge napp) xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
ja, creds till den som orkar läsa
Oke, läste inte ditt andra inlägg... 1 andra chans, deffinitivt, tveka inte... hon värkar rätt så blyg och vågar väl ite va öppen(?) , well, låter bra mellan er och så , men om du inte ger henne andra chsn sparkar ja dig så hårt mellan benen att du får 2 nya ögon!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
ghostfacekillah: ja det e klart hon har sex, och det har jag också, men det är ju inget vi säger till varann ... frågan är om man ska give it a go, en tredje gång!?
Do it. /Johnny B. Goode.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha!
Do it. /Ice-L & Johnny B. Goode.
Do it. /Ice-L & Johnny B. Goode. Inkonkret.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
tycker inte någon verkar ha agerat speciellt konstigt, flirtar är väl inte det första man vill nämna för någon...? tycker hon verkar vara en schysst brud, och såna ska man hålla fast vid! give it a go! ni verkar bra för varandra
du är kär i mig.
Sveniss said it!
Hon verkar schysst. alla gör misstag och alla växer upp såsmåningom. Jag tror att hon har gjort det. go for it.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
jag läste allt.. men kör hårt fan.. gå efter känslorna, fråga inte andra hur dom tycker du ska göra. kör hårt säger jag, uppenbart att du villl ha henne ju.
nej, exakt. hon verkar som en bra tjej. det är bara du som vet vad du känner och bara du som kan ta det slutgiltiga beslutet kompis. hon har aldrig varit otrogen mot dig och med tanke på hennes "gulliga sms" och att hon ringer från australien å slösar pengar på dig så verkar det som att hon inte riktigt kunna släppa dig. "vadå, så du har inte ens pussat en annan kille under dessa 3år vi var tillsammans?" tycker du det är en så stor bragd? det är fan ett grundkrav för mig. hon verkar bra. gör vad DU känner.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
när man skriver sånna där långa inlägg om en brud på whoa så ska man inte fortsätta med henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Go for it!
hur fan kan du sitta och kalla henne fitta för EN sak, när du själv säger att du gjorde några småsaker under era 3 år? det var det lägsta jag varit med om.. (förutom glocalnet) när hon dessutom kanske gjorde det innan ni blev tillsammans och sen bara höll kontakten som en vän... och sluta sitt på whoa med sånt här. varför vågar du inte konfrontera henne istället? säga allt det som du skrev istället för att fråga osss... vad fan vet vi? ingen av oss vet vem hon är, än mindre vad hon haft för sig. spekulationer är helt fel grabben. ta reda på! ring hjärnkontoret för dom lär få mer svar än vi.
eller låter det för er som att det är ännu en fitta som så många andra tjejer (och killar) är? - Jag vill inte vara den som säger det, men det verkar som om du är "fittan" i det förhållandet. Sen var det också skumt att hon åkte förbi Nya Zeeland för att träffa Hamish.
Sen ska du inte heller lyssna på något utav råden du får hära, ingen kan verkligen relatera till din sitts (fast än du har skrivit en uppsatts om det).
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
har länge länge undrat över varför alla 20+ tjejer på whoa är så pissdryga för.. Nu till saken. "Hon säger att en av anledningarna att hon åker hem är jag, för att hon saknar mig så otroligt mycket. Hon ringer ibland från sitt australiensiska nummer och pratar med mig i typ 20 min av anledningen att hon bara ville prata lite. Sviiindyyrt! Dessutom skickar hon en massa gulliga sms till mig hela tiden." Hon har ÅNGEST för något hon ställt till med. Annars verkar hon ju vara en bra tjej. Men livet är för kort för att klamra sig fast vid någon så tidigt tycker jag. Lev livet, finns fler underbara tjejer :)
work some magic
jag pallade inte att läsa de långa inlägget så noga, så jag kan ha missuppfattat allt! om du fortfarande inte kommit över henne efter att ni inte träffats på ett halvår tycker jag att du kan testa och se hur det känns när ni ses! och vad spelar det för roll om hon träffat någon annan undertiden hon var där nere? För ni var väl inte tillsammans då, right? Du har förmodligen oxå träffat andra brudar under den tiden oxå! Hon kanske är rädd att du inte vill ha henne om hon säger sanningen eller så hade hon helt enkelt inte sex med någon där nere. Har hon haft det kanske hon har blivit bättre isängen, och det är väl inget minus?
"Hon har ÅNGEST för något hon ställt till med. " Varför ska hon ha ångest när de inte är tillsammans?
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Hon är säkert en bra tjej, men skit i det... du är 20 och har hela livet framför dig, dumt att binda upp dig redan. Speciellt när du säger att ni nog kommer va tillsammans en lång tid framöver.
Tycker du borde konfrontera henne en slutgiltig gång och sedan släppa det.. Jag menar, hon kanske visst talar sanning att hon inte har gjort något olämpligt när ni har varit tillsammans? Och det hon har gjort annars borde ju inte spela någon roll så... I övrigt tycker jag att det är jävligt töntigt att det alltid är någon eller några som ska skriva att "dumt att binda upp dig när du är så ung". Varför inte? Har man ändå haft känslor för varandra så pass länge, så varför skulle det inte kunna vara något äkta? Är det fel på att hitta någon tidigt att vara tillsammans med en bra tid framöver? Jag tycker att det är självklart att man ska satsa om något dyker upp...Varför skulle det vara bättre att snurra runt jämfört med att ha en fast punkt? Vad handlar det om egentligen? Är folk rädda för sin frihet, så är det ju märkligt; frihet handlar väl inte om att kunna göra vad som helst utan att kunna göra det man vill? Varför har så många den där attityden nu för tiden?
Delam tange barat
Be henne vara 100% ärlig mot dig, var ärlig mot henne. Lägg alla korten på bordet, och känn därefter, efter om du kan vara tillsammans med henne. Om du inte kommer ha hennes bravader i bakhuvudet osv. Ålder har ingenting med känslor att göra, känns det rätt, så är det rätt. Kanske inte för alltid, men åtminstone för tillfället, och det är väl det som är viktigast... !? Saker förändras alltid, och då får du kanske omvärdera situationen. Lycka till!
Barbiedoll: "Har hon haft det kanske hon har blivit bättre isängen, och det är väl inget minus?" - Haha! Det var ett väldigt positivt sett att se det, hehe.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
wörd på timmo
soundcloud.com/brormusk/sets
Do it! /Ice-L & Johnny B. Goode. Inkonkret. Kupo.
It's only gay if balls are touching
Do it! /Ice-L & Johnny B. Goode. Inkonkret. Kupo. Hansomknarkar.
Do it! /Ice-L & Johnny B. Goode. Inkonkret. Kupo. Hansomknarkar. Lollarn
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Do it! /Ice-L & Johnny B. Goode. Inkonkret. Kupo. Hansomknarkar. Lollarn. Boobytraxx
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Haha, spännade läsning. Värsta dramat och mtv-dokusåpa. Third strike liksom. Go go go! Life aint no sunshine and rainbows som Rocky sa. Man måste våga ibland!
Do it! /Ice-L & Johnny B. Goode. Inkonkret. Kupo. Hansomknarkar. Lollarn. Boobytraxx. Whoa.
alltså. vad är grejen med att uppa tråden nu? haha..
fantastiskt
Spännande!! HUR GICK DET???
Troligen så gav han henne en tredje chans. Inte sant?
Jazov X2 Det tror jag med! Toffel 4 sure
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Äsch om ni har det bra så kör på :) Det är klart att du vill veta vad som hände, och visst det kanske verkar som om hon ljugit, men jag tror inte att du kommer få reda på vad som hände, inte av henne i alla fall. Jag tror att du vet bäst vad du ska göra :)