I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dumpa henne eller välkomna henne .... Svårt beslut!

Övrigt - Blandat

   

2008-04-29 00:41

dumpa henne eller välkomna henne .... Svårt beslut!

... Så jag tänkte kolla hur ni whoa medlemmar skulle göra då mina polare inte är till större hjälp, haha! Det är ju såklart upp till mig, men det är svårt ...

Hur som helst, jag var tillsammans med en brud i 3år. Vi hade det asbra tillsammans, och så vitt jag vet så var ingen otrogen förutom lite småsaker från min sida. Dessa saker har jag berättat för henne, och för att lätta på mitt samvete lite har jag frågat henne vad det mest otrogna hon har gjort har varit (kanske kan tilläggas, denna diskussion hade vi efter att vi hade gjort slut). Då har jag givetvis inte trott att hon skulle säga det värsta liksom, men svaret jag fick var "ingenting". Så då frågade jag igen, "vadå, så du har inte ens pussat en annan kille under dessa 3år vi var tillsammans?", och hon ba, "nej, det otrognaste jag har gjort är typ att dansa med någon" och detta är ändå under perioden 16-19 år. Jag tyckte det lät sjukt konstigt, 3 år, och ingenting!? Det är ändå en assöt, flirtig och charmig tjej.

Anledningen till att vi gjorde slut var väl lite allt möjligt, men framför allt att båda skulle ut och resa i ett halvår samtidigt. Båda var bl.a. i australien så där sågs vi lite och så även fast vi inte var tillsammans. Sen när båda var hemma började vi hänga mer och mer igen, och tillslut blir vi tillsammans igen. Efter ett par månader då så bestämde hon sig iaf att åka tillbaks till australien i ett år, till samma ställe som en av hennes bästa kompisar bosatt sig. Så vi gör slut för andra gången. På vägen ner åker hon omvägen förbi nya zeeland, hänger där ett litet tag, bl.a. med kompisen som var där kanske en av de två veckor som hon var där nere. Från nya zeeland så skickade hon ett brev till mig, som var skrivet i hennes dagbok. När hon rev ut sidan hon hade skrivit som ett brev till mig, så klantig som hon var rev hon även ut ett dagboksinlägg där det står lite allt möjligt om mig. Väldigt fina saker, som t.ex. hur hon ska klara av att vara i australien ett år utan mig, och bla bla bla. Sen står det också ett en anledning till att hon åkte var att hon ville komma över mig. Sen det sista, citerat såhär: "(...)jag vet inte hur jag tänkte, jag tänkte typ på Hamish". Så nästa gång vi snackade frågade jag vem hamish var, då va det tydligen nån grabb som hon hade träffat i australien ett år tidigare som bor i nya zeeland. Enligt henne hade dom bara hängt tre dagar i nya zeeland för att han är en "trevlig kille". Visst, ingen otrohet där, eftersom vi inte var tillsammans, så jag kan inte klandra henne, frågan är hur ärlig hon är. Hon har ju uppenbarligen hållt bra kontakt med honom under tiden vi var tillsammans.
   Jag och hennes nära vän snackade dessutom lite för ett par månader sen om vem som hade vart den bästa pojk-/flickvännen av oss två. Hennes kompis var helt säker på att det var jag. Av någon anledning som jag inte vet ... hmm ... Jag kan väl erkänna att jag låtsades veta mer än jag faktiskt gjorde, haha! Tex. sa polaren såhär: "det där som hon gjorde innan du åkte måste ju vart ganska tungt för dig". Mitt svar, "ja visst, det sög

Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?