I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En konstig känsla

Övrigt - Blandat

2008-04-28 18:37

En konstig känsla

Jag såg rubriken på den andra tråden och kom att tänka på en riktigt lustig känsla jag får i kroppen och huvudet ibland, har länge tänkt på vad det är, varför jag får det och om andra känner likadant.

Det som händer är att jag tänker på någonting och så plötsligt känns allt omkring mig att gå sakta, nästan som i slowmo. Huvudet börjar haka upp sig på tankar eller ord i meningar som sedan uppreppas i huvudet och om nån säger något så blir det som ett eko i huvudet där det dom sagt upprepas ett par, tre gånger.
 Hela kroppen känns tung och huvudet bultar samtidigt som jag får en konstig känsla i munnen av att tungan skulle ha blivit större eller som att nåt mjukt sakta sväller i munnen.

Hela spektaklet försvinner efter mellan 1-10 minuter och det är inte så ofta som det händer, oftast efter jag har suttit ensam ett tag. Det är inte något som jag orolig över men skulle gärna vilja veta om nån annan har upplevt samma sak.

Ha det bra

2008-04-28 18:41
Jag har ont i magen/huvudet (eller annan valfri sjukdom/medicinsk åkomma). Vad är det för fel på mig?
-Ring ditt landstings sjukvårdsupplysning/ vårdguide för råd från utbildad vårdpersonal. Telefonnumret hittar du antingen på ditt landstings hemsida eller i de blå sidorna i telefonkatalogen. För Stockholms läns landsting är numret 08-320 100.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-28 18:43
psykos bara, inget att nojja för. Har du knarkat?

2008-04-28 18:47
DoktorDöd 
de e ju inte så att jag tycker de är jobbigt utan var mer intresserad av om nån mer har upplevt samma sak.

gordehardare  
vad jag har förstått lär psykoser vara ordentligt mer jobbiga än så, tror inte att det är de

2008-04-28 19:25
Buddub P17

Tro vad du vill, men lugna dig med ganjan så ska du se att det försvinner efter några veckor.

2008-04-28 19:32
Kanke har parkinson?
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2008-04-28 19:48

Haha parkinson, de tror jag inte, det beror ej på ganja,har bara rökt några gånger och detta kom innan jag började med det. Och det är inte ofta detta händer, jag kom bara att tänka på de när jag såg den andra rubriken...

2008-04-28 19:48
men tack för svaren....

2008-04-28 20:09
Jag tror jag förstår vad du menar fast för mej är det tvärtom, allt går typ fort:P va ganska längesen jag fick det nu dock, nåt år sen kanske..ganjan har kanske botat istället ;P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-04-28 20:33

Trixan P18
Hahaha, en polare sa likadant när jag snacka med han om det, att allt gick fort istället:D
Frågan är vad de kan bero på?