Stringtrosor?
Är stringtrosor helt ute numera? länge sen jag stötte på en tjej med string, hotpants verkar vara det många tjejer föredrar nu. så hur är det med den saken egentligen, har string "dött ut"?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom finns nog på marknaden... Men smaken är som baken...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-04-28 01:51
tjejer föredrar hotpants generellt sett men string lever kvar hos några! hoho
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Jag kör med både string och hotpants(självklart inte på samma gång), så antingen är jag "ute" eller så är det fortf. "inne".. Jag tänker då inte ha hotpants under ett par tighta jeans iaf.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
stringen är dom man använder när det andra är smutsigt. har du hookat många brudar på senaste eller så du verkligen kan avgöra att stringen är ute.. krävs lite statistik va
haha inte så jag mena även om det lät så, har bara fått det intrycket.
Haha UtanAttTveka - :D Haha bra kommentar :) Eller knega på HM/Lindex? :D
Tacka gud för att man fyllde 16 och insåg att string är skitobehagligt och fult! Sorry tjejer, men säger nån string tänker jag på trashes med gulblont hår och fula mellanblå jeans som kommer att bli gravida när de är 23 och alltid har någon förjävligt ringsignal vi alla får ta del av..
<br>
htpants är ju sjukt mycket snyggare på tjejer än vad string är ändå så varför klaga
jag hoppas string e ute... fattar inte att man orkar gå runt i sånt skit ...mardröm
En del plagg man har kräver string men oftast är det hotpants som gäller.
jag såg ett par igår, blev faktiskt väldigt förvånad.. men dom var sexiga iaf.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Variation förnöjer.
Look with your own eyes - See with your own mind
men hipsters äger allt.. gärna inkluderad en nice äppelrumpa också.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Hipsters are nice.
Rookie F22 som kommer att bli gravida när de är 23 Akta dig så det inte blir du då. String är ute för att folk har insett att man måste faktiskt ha en sensasionellt nice stjärt om man ska se bra ut i string, till skillnad från hotpants. Eller, det är min åsikt som kille iaf, sen att det troligen inte är så skönt att ha på sig bidrar väl också..
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Sedan måste jag säga att jag inte alls tycker string är obekväma, okej om man råkar köpa en för liten storlek och de skär in sig men då är det bara köpa en större storlek och problemet är löst!
String är nice på tjejer som har rumpor som kan bära upp dom, annars är det fult
Rookie_ Är du säker de inte har någon för jävlig s tringsignal då?
Vem av Stefan och Krister är du?
på sommaren föredrar jag string faktist, schysstare under en tajt klänning, hatar när man ser trosornas kanter! Men sen kan jag hålla med om att hipsters är de snyggaste!
String är gay. Hellre bommulstrosor
Rock out with your cock out!
Usch ...får såna 80-talsbilder i huvudet när jag hör ordet "string" :/
ja buu för stringen. min lady äger inte ens ett par. det är jag tacksam över.
hipsters är snyggast. förutom hanky pankys string. i adore.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Can't break necks in boxes
Hipsters, så otroligt mycket hetare än string.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Finns inget snyggare än en Tjej med Hotpants.. riktigt kattigt faktist.. String är ok, men hotpants e bättre och MYCKET finare på en tjej:)...
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Men asså, jag förstår inte, vad är det som är så fult med att en liten troskant syns? Det är ju inte onormalt eller konstigt att man har underkläder på sig?
Är man en ytlig dumjävel tycker man väl att det stör helhetsintrycket med en liten kant på en annars helt slät yta.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Personligen är jag emot string. Bryr mig väl inte vad folk har på sig, men tycker inte dom är snyggast att titta på iallafall.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Tummen upp för tjejer utan trosor!
jag tyckte förut att string var rätt kefft men nu tycker jag det är riktigt nice igen. och som sagt troskanter är ju tvärfult, haha vadå inget konstigt med att man har underkläder på sig, nej det klart det inte är, men å andra sidan hoppas jag verkligen att du har din övre troskant innanför brallorna :P
HMOR
amfetminpsykos allvarligt, stefan eller krister?? haha jag gillar ordvitsar också..
HMOR
men vad har stefan och krister med saken att göra?
ringsignal stringsignal he he he
HMOR
Stringsingal hahaha,:)
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Som underklädes ansvarig på min arbetsplats kan jag säga att det är hotpants/hipsters som gäller, string används mest när det är funktionellt (till riktigt tighta eller lätt genomskinliga plagg)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Om vi ser tillbaka 4-6 år i tiden så var utbudet av string otroligt stort. Numera är det inte alls lika stort, samtidigt som utbudet av hotpants och hipsters har ökat..Speciellt hipsters var "inne" förra och förr-förra året. Det är i alla fall mitt intryck Personligen så använde jag nästan uteslutande string när jag var sådär 13-14, men sen lade jag ner det näst intill helt och gick över till hotpants och hipsters. Har väl några stycken i underklädslådan, men de ligger mest där och dammar sen de införskaffades på någon rea för att de är bra om jag eventuellt skulle gå i något svintajt plagg någon dag vilket jag egentligen aldrig gör. Jag känner att man lika gärna kan gå utan trosor om man nu inte vill att nån kant ska synas, typ.
Delam tange barat
Jag är lite inne på samma tankar som Rachel... Stringtrosor används väl nästan bara av folk i undre tonåren? Har inte diskuterat trosor sen jag var fjorton haha... Och det här med att troskanten aboslut inte får synas, ta på er lite större kläder nästa gång..?
Det är faktiskt mest kvinnor i 30-40 års åldern som köper stringtrosor på mitt jobb.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Stringtrosor tycker jag grymt mkt om, om tjejen har en fin rumpa sen hipsters och hotpants, inte fattat skillnaden på de förutom namnet :S
AVLY F19 : Ibland så resulterar en större storlek i att det blir en säckigare och fulare passform, det behöver inte vara "hoochie mama tight" för att vanliga trosors konturer ska synas och det därmed ser "tacky" och indiskret ut.
Anyway, jag fortsätter att köra med string ibland, ser inget fult med det, tycker att min rumpa kan komma undan med det om jag får säga det själv!
de e ju bara o kolla på string emil då ser man direkt att de krävs rätt kropp för att bära string
langa bilder
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
jag föredrar definitivt hotpants/hipsters eller vad det nu heter (vad är skillnaden?), it brings out the best in my booty. Men om man har ett nice ass kan man bära vad som helst... moaha
äh för att vara seriös, jag kör mest string om jag har riktigt tajta kläder, annars blir det hotpants. Jag tycker dock det fortfarande är svårt att hitta riktigt nice hotpants/hipsters med den formen jag vill ha, jag är petig haha.
Man behöver inte tvätta hotpanten lika ofta..
boxers fan! String passar bara på få människor
hipsters i spets is the shit.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
string känns väldigt white trash ja. Äger inte ett par och tycker inte det är hett någonstans, hipsters är hot på hot women oh yes!