Äh, Diplo har man redan sett två gånger...höhö. FYLLEFOTBOLL NÄSTAN HELT UTAN ALKOHOL=WOOOOHO!
•pave paradise•
Toastare
2008-04-29 23:51
lhabia, "sett"... se honom skiter jag i, hans set är grymma att dansa till. Å eftersom skånes ljudpark sög i lördags så har jag lite dans att ta igen. Nu har jag handlat saker att grilla för flera 100-lappar.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo: Skiter du i själva öh...seendet (?) så kan jag ju köra med att jag hört Diplo några miljoner gånger. Bättre? :) Själv ska vi spela Alive 2007 medan vi spelar. Vi vinner, tror jag.
•pave paradise•
lhabia hörde nåt om att nya GTA eller vad det heter skulle släppas? och min kompis ragg ville spela det men kan inte eftersom vi ska iväg till uppsala.. han är nog lite ledsen i ögat
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Toastare
2008-04-29 23:55
lhabia, men det är ju ändå ett live-set... det som är skillnaden. 164 cm lång som dansar bak i lokalen ser inte så mycket. ;)
oj va inte tänkt till lhabia men nu fick du det ändå av någon anledning. varsogod
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
nuss: Tackartackar! Jag hörde något sånt också, men det är väl ändå skönt att spelet inte försvinner utan går att spela när man är überbakis dagen efter och inte pallar vara reclaimare utan föredrar att mörda tanter framför tv:n istället. BountyBoo: Jo, jag antar det. Jävligt bra liveskiva om jag får säga det själv, speciellt med tanke på hur lite jag gillar Daft Punk egentligen. Men...164? Damn...jag fattar isf... Hihi.
•pave paradise•
Vafan.. jag har inget att äta eller dricka imorrn och jag är toksjuk... Ska till systemet när dom öppnar imorrn.. och äta, ja, man får väl sno lite potatissallad av någon. Frisk blir man nog nån gång.. helst ganska snart.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
lhabia :) Ja precis.. man lär ju va rätt seg redan på kvällen på valborg om man håller igång hela dagen.. och om man går ut på det lär det ju bli sådär dagen efter..men det tänker vi inte på nu ,l-..,.-,., Ska du också till uppsala?
nuss: Fattar inte hur folk egentligen orkar med allt supande på Valborg, fattar egentligen inte supande i största allmänhet men jag antar att det hela har någon sorts charm fördunklad i dimman som man bara kan se igenom efter några liter alkoholhaltig dryck. Nä, jag ska inte till Uppsala även fast 20-30 pers redan frågat och nästan tvingat mig dit. Jag väljer att spela fotboll med ytterligare förströelser inne vid St.Eriksplan istället. Ska du till Uppsala, det ska du väl?
•pave paradise•
lhabia: ja det ska jag :) första gången jag ens är där.. har hört att det är bra... om det inte är det så är det skitsamma för min del.. jag är inte så mkt för högtider förrutom julafton.. nice med fotboll iof.. va sjukt länge sen jag spelade.. spelade det när jag va mindre och va back, vad har du för position? låter allvarligt när man säger position.. typ som när läkaren säger vilken sjukdom man har, sen dör man back är f.ö sjukt underskattad position
igentligen borde man leka burken på valborg. sjukt värt och jävligt roligt. typ på natten och så har alla svarta kläder så tänder man ljus ÖVERALLT. också sjukt underskattat
Back får man ju bara spela om man inte är så bra :P De sämsta inkvoteras som ytterbackar! Men det är ingen skam i det :)
nuss: Aha. Du lär ju ha jävligt kul om du gillar...att dricka och se fulla ungdomar toppla omkring. Måste dock försvara min gamla studentstad och säga att Lund är mycket bättre än Uppsala. Sen så ser jag inte Valborg som en högtid...eller jo, eftersom alla svenska högtider nuförtiden bara går ut på att dricka så gör den ju det. Jag har ju slutat spela fotboll men jag lirade högerback när jag lirade som mest. En offensiv sådan, drog mig aldrig från att skjuta från 45 meter och skrämma målvakten genom att skjuta i ribban, haha...man är underskattad men väldigt uppskattad också.
•pave paradise•
bullSHITT jag blev vald först på fotbollen ofta. skamtrast
Kontrast: Bah! Under mitt bästa år stod jag för 57 assists på 73 matcher ;) vadå dålig position! :D
•pave paradise•
nuss Valde dom en back först? Det är ju ett strategiskt självmord! :Plhabia Det låter som att du tjongade upp bollen mycket bara! Haha nedå :) Jag var en anfallare (ibland yttermittfältare) som ibland led av måltorka men oftast låg på gränsen mellan ett och två gula kort per match... :(
Är inte direkt smart att välja en back först om backen inte är typ...Roy Keane-aktig eller en jävel på att löpa upp, göra mål och backa hem... Kontrast: Det var jag också! Min tränare brukade vråla att jag inte ska gå över centerfield bara för sakens skull men blev mindre arg när jag la en skruvad boll rakt på pannan på någon rusande chilenare vi råkade ha på topp den dagen. Gula kort fick jag dock ofta också...
•pave paradise•
lhabia Haha det låter rätt det! Tränare blir lätt sura, men de förstår ju inte när man är på G! :) Vi hade en målsumpare av stora mått på topp, vi brukade para ihop där uppe ganska ofta och jag spelade hellre fram.. vilket inte var så bra då. Han kunde skjuta över en meter ifrån mål. Sist jag hörde så satt han inne efter nån biljakt... Rätt åt honom! :P Gula kort hör till tycker jag nog.. Det var rätt hårt vill jag minnas nu, gula kort kom ganska ofta men sällan röda. Vill minnas att en kille "sparkade av" mitt ben efter att jag gav honom en osynlig armbåge. Vi fick frispark, jag kunde inte fortsätta spela... Hårda tag :)
kontrast: Vår tränare blev mest sur och vrålade för att han inte gillade att jag bröt ur det mönster han tänkt sig att laget ska spela efter. Jag gjorde 1 mål på 5 år men assists var det ingen brist på, liksom ramträffar... Vi hade massa grabbar som missade öppet mål precis hela tiden också men det var rätt lugnt: vår lagkapten (mittback) brukade dra skiten på mål från halva plan och lyckas få fram mållägen så det var ändå rätt soft. Alltså...jag gillade ju inte att få gula kort, tyckte alltid att det var orättvist...men visst är det hårt, så det ska vara. Jag rev sönder knät under en väldigt regnig match, blödde som fan men jag fortsatte lira tills jag halkade och slog upp det ännu mer. In med eltejpen, vira stenhårt runt knät, in och lira, halka igen och slå knät i stängslet...osv...du fattar.
•pave paradise•
Nu bär det av till parken i Lund :)
http://www.earforcefm.blogspot.com
så bull att jag missar stadsparken-valborg. har varit på så otroligt många
ask Beavis, I get nothing Butt-head
är det bara i mina trakter som man super idag eller? vad är dettta
www.RekFoto.se
Snart Bär det av Till UPPSALA:D Vi syns alla!!
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Snart korkas vinet upp, grillen tänds, smuggelplattan hämtas upp. Vi ses i dimman!
Aaa, sjätte valborgen i stadsparken! Fint, är hema för pålasting av öl! Nu går det in i dimman! haha HANAL! JAg kommer ihåg din bärbara blaster med fine ass hiphop från något tidigae år!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Det var på cunthåret att jag stanna hemma och spela GTA4 men efter en kärleksfull utskällning av en vän så gör jag som folk och går ut och krökar. skål
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
sämsta valborg ever. way to much sprit och öl ..
www.RekFoto.se
måste fråga, äre nån som vet vad som hände i stadsparken i lund framåt kvällen.. var där med 2 polare lite senare och väntade oss en massa folk men där var fan inte en jääääävel.. medans vi var där på dagen också då det var knöööökfullt med folk
Toastare
2008-05-01 15:00
Aejmil, för att på kvällen går folk på klubbar, nationer eller hemmafester.. och de lyckades väl skrämma bort alla under 18 rätt bra.
sämsta valborg ever. way to much sprit och öl .. Amen brother. Planerna för kvällen sket sig så jag och en polare satt själva och drack vodka med energidryck. Iofs nice med lite male bonding på tu man hand men vodka med energidryck är helt fel för det ändamålet.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Och så sög vädret kuk. Bokstavligen. Ehh..
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Jag är rätt nöjd med tanke på att jag inte orkade göra något utan gick ut och sprang i regnet för att sedan koppla av framför Chelsea-Liverpool och sen jobba under natten. Works for me
•pave paradise•
allting gick rätt åt helvete, för mycket drinkande o bort tappade väskor osv å polare som sviker,.... idag mår jag dåligt .. :)
Whiskey & Cola !.
botten is nådd för mig
shimmy shimmy yo
röj, spya, spya, polis eskort, fyllekäk.. unga & dumma, ja. bakis, typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-05-01 16:33
relativt lugn kväll...lite alkohol o mycke prat....kvällen slutade med att jag käkade grillad med mos.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
haha vem orkar sitta ute i en park hela kvällen och dricka??.. Självklart är det drag på dagen, sen runt kvällen kanske 6 tiden går man hem käkar grillar eller va man nu vill göra och sen ut till en klubb eller en nation så klart. Du trodde väll inte folk ska va
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.