Jag tänkte eftersom det var så poppis att försvara snutens beteende nuförtiden...
Jovisst om snubben börjar fly,men räcker inte 2-3 skott då?eller kanske max 10 skott? Nej i detta fall skjuter man misstänkte sönder och samman totalt med inte mindre än 50skott! Vart är vi påväg?http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2353660.ab Nästa gång du smiter efter ha kört för fort får du passa dig för och bli mejjad av en minigun!
...
Nu är detta givetvis usa jag vet,men bara en tankeställare.
...
"Sean sköts med 50 skott" "Poliserna sköt 50 skott mot bilen" träffade 50 kulor Sean, eller bilen? jag blir lite förvirrad av journalistiken här..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Förmodligen sköts 50 skott mot bilen, men det blir lite mer sensationellt om man "glömmer" att poängtera det i början av texten. Sen verkade det som att poliserna stog nära och sköt rakt mot en stillastående bil så det är väl ganska sannolikt att han träffades av fler skott än vad hela Sveriges enade poliskår avfyrar på ett helt år.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
fyfan en snut sköt 31 skott, det kan väl inte få plats i ett mag?? Laddade psykfallet om och fortsatte skjuta??
HMOR
ja men vi hatar alla poliser i hela världen på grund av några idioters beteende, speciellt i USA där grundutbildningen för att bli polis är tre veckor. Fett med logiskt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Problemet är att man ingjuter poliser med en rädsla för skjutvapen i omlopp - en rädd polis är en farlig polis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oavsett om polisen är bra eller inte så är 31 skott på tok för mycket, och det var bara en av dom. Som att slå samma fluga med en flugsmälla tio gånger för att vara säker på att den dör.
Som han där Black Panther killen som blev mördad av polisen. (Var väl mer än en kanske) I det här fallet påstod iallafall polisen att the panthers började skjuta och att under eldstriden dog han. Sen visade det sig att Black Panther-killarna skjutit en runda och poliserna ca 100. Kommer inte ihåg vad fan han hette.. Någon?
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Självklart får man sig en tankeställare.. Om USA:s rättsväsen. Kan inte alla som hatar Svenska polisen skriva vad dom gjort istället? Klart det finns idioter det gör det ju inom varje yrkesgrupp men att hata polisen på grund av en "bad cop" är ju som att hata invandrare bara för att en snubbe som råkade vara av annan hudfärg än du själv, rånade dig på din mobil.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
The detectives, all but obscured behind a human wall of courthouse officers, finally seemed to exhale deeply, even crumple, with relief. Detective Oliver — who reloaded his gun to fire a total of 31 shots and helped catapult the shooting from tragic mistake to a symbol, for many, of police abuse of force and poor training — closed his eyes and cried. Oliver laddade om för att skjuta lite till f.ö
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Konsertbesökare
2008-04-26 14:08
Påminner lite om Amadou Diallohändelsen. Också väldigt hemskt.
det är hemskt med elaka människor, punkt. personligen tycker jag det är skitlöjligt att hata på en hel yrkesgrupp.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
50 skotts avlossades. han blev inte skjuten av 50.
nej det klart han inte blev
HMOR
så för att man inte tycker att alla poliser är dumma i huvudet så måste man alltså försvara precis allt som alla världens poliser gör i tjänsten?
MCKrillah P23 på vilket sätt är det en tankeställare? för att det visar att hemska saker kan hända? vad ser du för koppling till dig personligen och ditt liv i köping? chansen är väl större att du ska bli påkörd av mats eu-mopedbil än att du ska bli nermejad av polisen...
Syftet med den här tråden är? Nog för att det är hiphop att skrika fuck the police men sen när har tre polisers agerande i USA med våra svenska konstaplar att göra? Spänn av lite MCKrillah, det blir rätt tramsigt. Ingen jätteöverraskning att de skulle bli friade, NYPD har en förkärlek för att skjuta ihjäl oskyldiga svarta 23 åringar med så många kulor att tom Rambo skulle anse att det var overklill. Amadou Diallos mördare friades med.
Nä det sjukaste är ändå att dom blir friade och får ett erkännande att odm gjort rätt! Är inte det ett tecken på att något är fel med polisen/rättssystemet?
Men lika glad är jag för det!
Demento P21 : Vad nu jag och köping har med denna sak och göra..Fredrik P26 : Hip-hop eller inte...På vilket sätt blir det tramsigt? Det som gör mig mest uppgiven är att alla typ "shit happens,inget ovanligt precis!". Äh ta bort tråden då om det nu ska störa så mycket folk.
...
Sen har jag inte nånstans skrivit att jag hatar hela polisen,inte nånstans.
...
"Vad nu jag och köping har med denna sak och göra.." Vad har USA och Sverige med saken att göra, kanske inte var ditt syfte men tråden men det framstår ju så.
Vet inte hur du drar den kopplingen,men får ju stå helt för dig själv. Sverige har jag inte heller nämt nånstans.
...
jadu...när du skriver: Nästa gång du smiter efter ha kört för fort får du passa dig för och bli mejjad av en minigun! på ett SVENSKT forum till SVENSKA människor kan man kanske utgå ifrån att du syftar på att det lika gärna skulle kunna hända i SVERIGE...
Evolution P24 öj, vi har träffats! remember me?!
haha..
anyways.. hur dum är man om man har 3 poliser med dragna vapen framför bilen och gasar på? inte för att jag försvarar 50 skott, men det hade nog lätt kunnat undvikas..
Påminner mej om tråden där en polis nästan blir överkörd, hamnar på motorhuven och sätter ett magasin i bröstet på killen som kör.. fast lite annorlunda..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Demento P21 du såg säkert inte att jag tog i lite där va?och att jag i inlägget poängterade att jag visste det var usa? Offtopic så det räcker nu... Simba du förstår säkert inte att man kan handla i panik med en hel bunt pistoler dragna runt om sig?En vanligt funtad snut hade satt ett skott i däcket..jag hade förstått kanske 10 skott max om han hade dragot nått form av vapen mot dom...
...
Is it a gun, is it a knife Is it a wallet, this is your life It ain't no secret (It ain't no secret) It ain't no secret (It ain't no secret) No secret my friend You can get killed just for living in Your American skin
bara jag som reagerade på "Du kan inte vara stolt över att bära den där mössan. Du kan inte vara stolt över att bära den där brickan, skrek en färgad kvinna till en färgad poliskonstapel."
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
det där la jag också märke till..
ge mig din månadspeng
Simba du förstår säkert inte att man kan handla i panik med en hel bunt pistoler dragna runt om sig? Om man som den här grabben är en knarklangare som har för vana att bära vapen måste man kunna hantera skarpa lägen med polisiär inblandning utan att drabbas av panik tycker jag. Annars får man ge sig in i en annan bransch. Till hans försvar ska dock nämnas att han var full. Hade han varit nykter hade han nog hanterat poliskonfrontationen på ett mer professionellt sätt.
"Efter rättegången tackade han domaren Arthur Cooperman för ett ”rättvist och riktigt beslut”.
I Sean Bells bil hittades inga vapen. " jävla terrorister boooom bye bye på dom