Haha, funderar också på att snagga mig, men man är ju lite orolig för hur det skulle se ut :)
3 mm är lagomt.. 9 mm blir ju teddybjörnsfrisyr.
jag har vart rakad varenda vår-höst i flera år, nu har jag låte de växa över vintern och i år tänker jag fan ha hår. Tjejerna diggar det så wth, plus det är roligt med frisyrer
work some magic
Producent
2008-04-23 19:44
det är bara töntiga tjejer som gillar har!!!!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
ja lärde mig i lumpen att d fanns 3 frisyrer - 0, 1 och 2 mm! ja fegar o kör 3 mm varannan vecka med den här , going on 4 år nu, utan problem, funkar bättre än nånsin, nästan. enda tråkiga e att oljan typ e slut
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Producent
2008-04-23 19:54
alltsa seriöst!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-04-23 19:55
men bilden bajsade pa sig. det jag ville säga är att om man vill vara lika cool och snygg som min honk sa maste man raka sig. annars far bara bara töntiga tjejer som kollar pa popstars och dricker latte
min kille vägrar snagga sig :( tyckte att han var jättesöt när han hade det för inte så länge sen. men han vägrar :'( vad göra?!
forever feels like home
Sweetish F17 : Skicka in honom i lumpen! Alternativt kör med "Baby... om du rakar din så rakar jag min..." ehe ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Sweetish: Låta han ha håret som han själv vill?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
annars far bara bara töntiga tjejer som kollar pa popstars och dricker latte Jag älskar sånna tjejer, riktigt socker söta dockor, min smak!
work some magic
Producent
2008-04-23 20:49
brodin jassa. och du tycker det är roligt att umgas med dom ocksa antar jag. finns docktjejer som bade är vettiga och har smak. sadetsa.
precis, och det är sånna jag umgås med:)
work some magic
Producent
2008-04-23 21:12
jaha, fast jag tror inte pa att nagon människa i världen kan vara vettig om dom kollar pa popstars
fan är det ingen här som fade:ar ?
Tacksam för så pass många svar!
Kan inte fler langa bilder o skriva hur många mm det är?
Eller så skaffar man sån här frilla?
>klicka<
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
utan munstycke (1mm?) såklart! så jävla nice o glida med keps elr utan, vad väntar du på?! GOGOGO½ antagligen lär du vara förvånad och ovan första 1-2 dagarna, sen släpper det o allt blir frid o fröjd =D
så nice med 1 mili faktiskt
se till att sola ett par ggr direkt efter..
work some magic
jag har tröttnat på samma längd så jag har börjat experimentera lite med att fada genom att ha några millimeter skillnad sida/skalp.. vad funkar bäst med för längdskillnad och var ska man sluta raka "uppåt"? håren som pekar neråt går ju nästan på hela sidan men då blir det för smalt däruppe, så nånstans lite längre ner har jag märkt funkar bäst. nån som sysslar med det lite oftare än jag har gjort (en gång)?
under 2 mm ser förjävligt ut i mina ögon
Remington HC710 kör även jag med, fungerar riktigt bra den, dags och snagga sig idag/imorn igen.
CaptainOi P18 men men men... han är ju min slav???
nej men en tjej kan ju alltid önska :P
forever feels like home
"många mongos har snaggat o de e alltid för långt för ingen orkar raka dom" Hehe, så sant! :)
va?
sweetish hooka en maskin o dra ett streck i skallen på han när han sover, sen måste han raka sig!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
9 mm uppe , 6 mm på sida och nacke
znaggade på 6 mm det blev tvär nice inte för kort men ändå tillräckligt för att kallas för zzzzznaggning
jag rakar mig ungefär var 4e år. gissar jag på, senaste gången blev det rakhyveln.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
så du har rakat dig 3 gånger i hela ditt liv? fy fan vad ditt hår måste se ut! :D inte personangrepp, humor
Har ni inga frisyrer, blir inte det tråkigt? Om min sambo skulle snagga sig skulle jag tycka att han var ful. En quiff är ju mycket snajdigare/skojsigare.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola: Själv tycker jag frisyrer är tråkigt. Så onödigt att stå och pilla till nån löjlig frisyr som inte gör nytta ändå. Iofs kör jag alltid keps ändå, hår eller inget hår.
Så. Drog bort allt idag, har max 1 mm. skönt som faan. :D
be the change
Dieallot det blir lite armé känsla när man ser ett gäng killar där alla har snaggat hår. Med frisyr kan man "sticka ut" lite.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
du kollar på för mkt film aså. armé kännsla hahahahahahahaha
och vad menar du med det btw? nått fel på armén elr? =)
tar bort munstycket och kor jarnet
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
hur lang tid brukar det ta for er att fa en bra jamn trimning? (ifall ni rakar er sjalva) Idag va nog mitt snabbaste pa typ 20-25 minuter. Min hartyp och smatt gropiga skalle gor att det tar lite tid.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Mookie med armé känsla menar jag att alla ser likadana ut, det finns väl inte direkt utrymme för individen i armén? Det gäller alla homogena grupper.
fan vad jag är avundsjuk på alla som ser bra ut i snaggat =( ja vill ha snaggat för ja orkar inte med frisyrer och skit men jag ser helt jälva idiotisk ut om ja inte har minst nån cm så ja har rätt kort på sidorna o längre hår uppe på huvudet istället. men inget slår snagg har ja rätt?
Sleep is the cousin of death
Schysstaste är ju kortaste, alltså utan munstycke, det växer ut så snabbt ändå. Men det kan bli lite kallt óm huvudet då. Haha jag har ryssöron :P.
dewil, skitfult så.. speciellt om man är typ grå om huvudet.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
snaggat är myyys. 3 eller 4 mm är snyggast
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Richard2008 Vet inte om du syftade på mig men vad fan menar du ? =D
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.