Saker du är nöjd över att du INTE gjorde?
Ibland är det ju så, vissa saker borde man inte ha gjort och oftast får man vara efterklok, men ibland är man förklok, och det brukar kännas bra. Jag har väl inga extrema exempel (får tänka lite till) men jag kan i varje fall börja. Ungefär ett år sedan var jag på en kompis baksida och hoppade studsmatta, var en aningen dragen, och funderade starkt på att göra en bakåtvolt. Istället tänkte jag: "nej, det kommer nog gå åt helvete, jag skippar det". Någon månad senare ryckte jag axeln ur led, och jag är säker på att jag skulle ha gjort det om jag skulle ha försökt en bakåtvolt den gången. Nu skedde det ju ändå, men hellre en dag då jag inte hade så mycket för mig, än en perfekt vårdag/afton, som också mycket riktigt slutade bra! /Alright, er tur.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är nöjd över att jag aldrig har ägt ett par Buffalo-skor.
One chapter a day
Hade vart så mycket nöjdare om jag inte slösat 1min i denna tråden.Den kan dock bli riktigt rolig hihihi..
Tyckte ju aldrig ens då att det var det minsta snyggt eller så var ju ingenting jag övervägde att göra. Men brukar tänka på tatueringstrender och hur mycket folk måste ångra dom i efterhand Först var det ju inne med pamela andersson kransen runt armen Sen kom tribals, för killar så var det stora tribals över hela axlarna, och för tjejer över hela svanken och någonstans där mitt emellan så var det ruskigt inne att skriva nånting klyftigt med kinesiska tecken Vore lite jobbigt om jag hade haft något av det där, eller en bingo med allihopa kanske?
Jag är glad att jag inte rymde till Italien när jag var 13 år och hade chansen. Hade antagligen blivit såld som slav/hora eller nåt. haha
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
glad att jag inte satte på en stensöt 94a på fyllan vid jul som ljög om sinn ålder.. jag är 20
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
kjello: glöm inte stjärnorna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka hehe näe fan det är ju sant :) det är ju kanske nyaste trenden i ledet
Alla de gånger mina polare har tjatat på mig att va med å spela typ femlingar på lången. Dom har vunnit en gång av typ 20 den senaste tiden.
När jag var mindra så pyromana jag och mina kompisar lite, men sen ville A och B tända vid en skog och då drog jag. Jag han kanske 20 meter innan skogsbranden var igång och jag var tvungen att hjälpa till och släcka den. Jag är iaf glad att jag inte var med och tände eld på skogen :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Finns flera saker jag är nöjd över att jag inte gjort då jag ska söka in till polishögskolan. En av gångerna ville mina polare att jag skulle hänga med ut och försöka öppna en selecta-automat. Jag funderade en stund men kom fram till att jag inte orkade gå ut den kvällen då det var vardag. Det slutade med att dem alla åkte fast för skadegörelse och försök till stöld. 1 - 0 till mig. En annan gång var när vi var ute ett gäng. Dem flesta av dem som jag var med var höga+fulla och snodde en bil som de körde runt med på en fotbollsplan. De tjatade på att jag skulle köra(då jag körde bäst) och att jag skulle åka med. Jag avböjde och valde att köra bredvid/bakom/framför i en annan bil som var vår. 2 min efter dem tjatat på mig och åkt runt lite kommer en pikétbuss med blåljusen och det blir knas. Jag klarar mig. 2 - 0 till mig. Ibland lönar det sig att hålla sig laglydig.
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
att söka in till polishögskolan va skulle det va för argument till att det finns flera saker du är nöjd över att du inte har gjort?:P dom andra 2 gångerna har du haft tur :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Jag är nöjd över att jag tackade nej till ett jobb i Oslo. En månad senare jobbade jag i England istället, vilket var det bästa jag någonsin gjort! Visserligen vet jag ju inte hur det hade gått i Norge men jag känner på mig att det var det bästa beslutet jag någonsin tagit. Men detta är väl det enda jag egentligen kan komma på som jag är glad att jag inte gjorde, som du säger är det oftare tvärtom.
What we do in life echos in eternity.
Jag är också nöjd över att jag inte bromsade när jag krockade. Isåfall hade med största sannolikhet jag OCH min bästa vän varit döda nu.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
jag är nöjd med att jag inte orkat prova tyngre droger. och att jag bara bröt lårbenet när jag hoppade från en bro, när sedan polis/brandmän sa att jag ska vara glad som lever...
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
UnderOrganet: Frågan är oundviklig, varför hoppade du från bro? Som en kul grej, eller.. inte?
En sak många borde vara nöjd att de inte gjorde är ju supa vid något udda tillfälle, som mest ledde till misär osv? Istället sitter man där med flinet på läpparna dagen efter och tittar på sina bedrövade vänner? Jag är iaf nöjd över att jag inte gick på en sån här "nn-dagsfest" inför studenten (tror det var 100-dagars). Kändes helt meningslöst, istället jobbade jag på stället som hade det och tjänade bling. När jag såg folket osv, kände jag verkligen att jag gjort rätt val. :)
Moderator
2008-04-23 12:48
Jag är nöjd över att jag inte åt den där äckliga kiwin jag hittade längst in i skaferiet förut.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Jag är nöjd över att jag som kid aldrig : köpte buffaloskor köpte en JL eller WE tröja(ni vet dom med den stora loggan över hela bröstet) rökte vid 14 års ålder då alla kidsen gjorde det för att vara tuffa (rökte vid 20 års ålder istället av andra anledningar :\) lyssnade på trance köpte massa kickers kläder på fiuzzo/cinco gillade eurotechno även om alla andra på discokalasen i tredje klass ÄLSKADE det
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag är glad över att jag aldrig köpte en moppe eller nåt sånt, onödiga pengar vänta tills man får körkort till bil istället mycket mer värt.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
"köpte buffaloskor köpte en JL eller WE tröja(ni vet dom med den stora loggan över hela bröstet) rökte vid 14 års ålder då alla kidsen gjorde det för att vara tuffa (rökte vid 20 års ålder istället av andra anledningar :\) lyssnade på trance köpte massa kickers kläder på fiuzzo/cinco gillade eurotechno även om alla andra på discokalasen i tredje klass ÄLSKADE det" Co-Sign på den!
At the gates of Eternity...
Glad att jag inte började röka/snusa vilket jag heller aldrig kommer göra.
Meep meep
Jag är nöjd över att jag ännu inte köpt Looptroops senaste.
När jag var i Australien tänkte jag åka till Darwin men sket i det och återvände till Sydney istället där jag träffade en brud och hade den bästa 1-1½ månaden i mitt liv. Sen är ju problemet att man inte vet vad som hade hänt om man hade gjort det man inte gjorde hehe. Kanske hade varit ännu fetare i Darwin, även om jag har svårt att tro det.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Just det, för några år sen tänkte jag att det vore svingrymt att tatuera in ett coolt citat av typ Mark Twain eller någon. Idag känner jag att citat är fan det sämsta man kan tatuera in, förutom de trenderna som Kjello nämnde där uppe. För övrigt därför jag nog aldrig kommer tatuera mig. Litar inte tillräckligt på min eget omdöme.
att jag inte lyckades få fyr på skogen när vi halvförsökte. vi tänkte att de skulle vara cool att sätta en fet raket ner i sanden o tända eld när de va 1m till skogskanten.. jag har glad att jag inte gått ner mig som alla i min årgång(o den över) jag är glad över att jag adrig inte ens hade en tanke att köpa en jl tröja. de är väll de jag kommer på just nu.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
att jag kom längre än någon oskyldig puss under en fest som avslutade sommarlovet, lite senare på kvällen klurade vi ut att vi var släkt..låångt håll, men ändå!!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Satsat stora pengar på Telia-aktien, rest till Aya napa, köpt något av en telefonförsäljare, slagit mig till döds osv.osv...
"If the milk turns out to be sour, i´m aint the pussy to drink it" - Rory Breaker
Glad att jag inte blev new rave.
upp fan, rolig tråd :) har inget o komma med just nu
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
jag är nöjd över att jag har lärt mig stanna vid övergångställen på vintern. För ungefär två vintrar sedan så brukade jag springa till en buss varje morgon för jag jämt var sent ute, var tvungen att korsa en ganska trafikerad gata för att komma till busshållplatsen. Första dagen jag sprang över övergångstället hann bilen som kom mot mig stanna exakt. Nästa dag hände samma grej men denna gången touchade bilen mig i sidan så jag flög i gatan. Föraren blev rädd o smet. Jag var ju oskadd så jag sket ju i det men missade min buss. Sista dagen så var det svinhalt och samma sak hände bvara att denna gång så körde en kärring in i mig så jag nästan hamna under hennes bil när hon lyckades stanna. Jag hade nåt skrapsår, kärringen såg oxå livrädd ut. Men jag reste mig upp och bankade på motorhuven o skrek nåt i stil med "men jävla hora kan du inte köra bil eller?!" då gjorde hon som den förra bilen och bara gasade, jag slängde mig åt sidan och hon stack. Resten av dom dagarna den vintern så kollade jag mig så jävla noga och litade inte på några bilar för det alltid var så isigt just vid det övergångstället. Så jag är nöjd att jag inte fortsatte mina snabba bussrushar:D
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
jag är också glad att jag inte hoppade på nån asful trend ála JL, wesc och liknande. är också sjukt nöjd över att jag inte började ta droger när alla i min närhet började göra det.. annars tycker jag det är skönt att jag aldrig spelat cs eller WoW
CS slängde jag bort 2 år på :/ Men det har också fått mig att hysa infernaliskt nykonvertit-hat mot WoW, så det ska jag väl vara glad att jag inte börjat med (och det kom när jag var som mest spelnörd också, märkligt det där).
Jag är nöjd att jag aldrig hakade på Counter Strike och World of Warcraft-vågorna...
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Jag är nöjd för att jag aldrig testat droger och kommer aldrig göra det. Jag är nöjd för att jag aldrig hoppade på den där JL mojjs trenden osv Jag är nöjd för att jag inte har tatuerat mig. Jag är nöjd för att jag väldigt väldigt sällan strular med någon på en fest.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
jag är nöjd över att jag slutade följa med i vad som hände inom hiphopen innan den blev dålig. jag är nöjd över att jag stannade hemma den där kvällen då det blev tråkigt oftast brukar jag dock ångra saker.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Jag är nöjd över att jag inte fortsatte röka brajj
-
Jag är nöjd över att jag inte slutade röka brajj
I höstas råkade jag hångla med en 40-taggare efter att ha blivit apfull på ett uteställe. Efteråt frågade hon om jag ville följa med henne hem och ha sex. Jag sa nej och gick hem till mig. Det beslutet är jag nöjd med.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Unrealistic, bra där. Måste känts skönt när du vaknade.
Ja, fy fan...
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Jag var nära att förlova mig med en vidrig människa en gång
Jag är jävligt nöjd över att jag aldrig blivit för seriös, som att förlova sig(eller gifta sig hujeda mig) eller bo ihop med ens man/kvinna eller skaffa barn ung eller såna grejer. Ta vara på sin ungdom for life
Jag är nöjd med att jag inte börjat dricka trots att alla mina kompisar gör det.
(jag är född på 80talet)
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
Jag är nöjd med att jag inte valde nån trampa-vatten-linje på gymnasiet som media eller sam. Nu jobbar jag med ett jävligt nice jobb i tanzania och boostar mitt cv rejält.
Anima Sola
challma Fråga 1: Vad är det för jobb? Fråga 2: Kan du fixa anställning till mig?
jag ar extremt nojd over att jag avstod fran att skaffa en stor tribal-tattoo over ryggen som 16-aring... *pustar ut* haha
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Är glad att jag aldrig börjat röka.. det var väl en sak alla gorde när jag växte upp =/
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Håller med Zoned!
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Toastare
2008-04-25 23:28
Jag är nöjd att jag inte hängde på all skit som hittades på inom gänget jag hängde med när jag var 14. Jag är nöjd med att jag alltid stått upp för mig själv och aldrig följde strömmen.
Jag skyller allt på Emma!