I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Få tillbaka smaken

Övrigt - Blandat

2008-04-20 19:08

Få tillbaka smaken

Fan nu har jag varit sängliggandes i 4dar med förkylning men idag känner jag mig pigg!
dock är jag fortfarande täppt till och från!

Grejjen är att min smak är totalt borta och jag fick ett sånt jäkla sug efter våfflor grädde och hallonsylt, gaaaaah.

finns det nå knep ? =(

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-20 19:30
Först gör du en smet som du senare lägger i ett våffeljärn... nu skämtar bara. Vet inte om det finns något bra knep, iallafall inte vad jag har hört talas om. Men om du börjar bli piggare så kan det inte vara långt borta. Fast en whisky brukar ju hjälpa mot förkylningar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-20 20:08
Whiskey kan hjälpa mot halsont, inte mot själva förkyldningen.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-04-20 20:35
finns ´nog tyvärr inte mycket att göra mer än att vänta ut förkylningen :/
vågar du köra på mig igen då fitta?

2008-04-20 20:39
eucalyptus eller hur fan det stavas. lukta tills du spyr
brb, mailing my eyes

2008-04-21 15:38
Äh drick, hjälper iaf mot något:-P

2008-04-21 18:59
Ofta så blir det värre dagen efter om man dricker sprit medans man är sjuk.. Men det känns bättre för stunden.

Men vetefan om det är värt det.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-04-21 19:14
Bra. då kan du äta vad som helst?

2008-04-21 19:47
fast menar ju inte att man ska dricka en flaska förstås, menar kanske en 4-6 eller nått. Några baciller borde de väl döda?:-D