I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Psykbryt!

Övrigt - Blandat

   

2008-04-20 16:25

Psykbryt!

Tjena alla glada!

Detta har hänt mig 3 ggr, alltid samma tid på året och aldrig klarat mig helskinnad ifrån det.
Nämligen att flickvännen är otrogen, jag dumpar, hon blir iskall och hör inte av sig förrens ett år efter.

Alla gånger har det verkligen vart 3 tvärsofta damer som alla predikat mot otrohet och visat prov på lojalitet vid flera tillfällen, men så kommer det bara. Dom ballar ur helt, blir som förbytta över en natt och precis allt som man byggt upp under år av tvåsamhet är raderat fortare än qvickt.

Tycker detta fenomen är jävligt udda! Jag påstår mej inte vara en bra pojkvän, är väll en liten "miniganster" i mångas ögon och borde förmodligen må bra av en örfil. Har allri hymlat om det, alla i min närhet känner till hur jag är som person, men bli lite iriterad när damerna ifråga målar ut sigsjälva som änglar för att sedan slampa runt och köra skiteriii attetyden helt.

Är detta någon form av, bättre fly än illa fäckta. Att dom gjort ett misstag på fyllan (knullat runt och sugit kuk) och sedan känner sig så sjukt svaga att dom flyr från precis allt och därmed lämnar mig (eller den de gäller) som sveriges största frågetecken.

Jag VET att jag inte är ensamm om att söta på denhär typen av keffa brudar, berätta er version så kanske ett mönster träder fram och kastar lite solljus över ämnet.

MVH
/M_Whatever




(Inlägget ändrat av JP 2009-07-03 10:59:06)