I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Naturkunskap på gymnasiet?

Övrigt - Blandat

2008-04-15 12:44

Naturkunskap på gymnasiet?

Hej! jag har hamnat efter ganska ordentligt på naturkunskapen, jag går mediainriktning första året på gymnasiet, och jag undrar bah, hur viktigt är egentligen naturkunskap för vidare utbildningar och hur påverkar de mitt slutbetyg fall jag inte skulle klara av det? har funderat länge på detta..

nån med erfarenhet ?

tack på förhand :)

2008-04-15 12:49
Det påverkar ditt slutbetyg poängmässigt. Naturkunskap A 50p och naturkunskap B 100p, eller hur nu poängen är fördelade. Hursom, skiter du i kurserna får du ju ig i så många poäng.

Svårt att se att något program eller någon utbildning vill se att du har läst just dom kurserna annars.

2008-04-15 12:51
Om man vill bli idrottslärare har jag för mej om att du måste ha båda dom, annars vet jag inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-15 12:51
naturkunskap a tror jag är rätt viktigt att ha klarat om du planerar att plugga vidare...
you know i spell girl with a B

2008-04-15 12:54
hm okej, får tänka över situationen.. dock så har vi en jävligt nonchalant lärare som inte verkar så intresserad av att hjälpa till om man missat lite ;/ känns lite drygt..