I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dessa sömnproblem, hjälp mig eller nått!

Övrigt - Blandat

2008-04-15 12:37

Dessa sömnproblem, hjälp mig eller nått!

Vet inte varför jag ens gör denna tråd men måste skriva av mig ellet nått. Jag har skitsvårt att sova på nätterna oftast sover jag någon timme eller oftast ingenting alls... det har inte varit så förut men nu på senaste tiden blir det så!

Jag har haft jävligt mkt problem sista tiden och har ibland djup ångest men det borde väl inte påverka att man kan somna tycker man...

För 2 år sen mådde jag riktigt dåligt pga att jag vart inlagg på ett ställe för psykiska problem, men efter det hämtade jag mig och allt vart bra och jag hade aldrig problem att sova

Nu på senaste tiden har jag bara haft problem som inte alls varit lika stora men som gör en stressad... så jag tror inte det beror på det att jag inte kan sova

Det är så hemskt att tvingas skolka eller säga nej till allting för man är så trött på dagarna så man vill bara ta det lungt eller sova (sover bra på dagarna och på helgerna dock)

ni vet ju själva hur det känns att missa en natts sömn, men när det blir typ 3 dagar i rad så blir man stressad för minsta lilla,orkar inte ens prata med folk osv

Och just ja, åt helvete med alla dessa piller man trycker i sig som har hemska biverkningar... en polare till mig (samma problem) fick nå starkt skit som gjorde att han vart att må ännu värre och fick tom självmordstankar

Vill bara finna någon natrulig lösning till detta

Tack på förhand