Hur fixar jag honom utvisad?
Min tjejkompis är sedan typ två år tillsammans med en kille från Angola. Först var allting skitbra och så men sen började han att misshandla henne, i början var det mest käftsmällar och örfilar men på senare tid är det också sparkar och slag, vid ett tillfälle då jag träffade henne var hon helt trasig i ansiktet. Hon har "dumpat" honom säkert tio gånger men tagit tillbaka honom lika många. Hon säger att hon älskar honom och att det är hon som provocerar honom till att slå henne. Grejen är att de har en liten dotter tillsammans också, vilket gör det ännu svårare för henne att lämna honom.
Eftersom pojkvännen tillhör den värsta och obotligaste sortens svin vill jag få ut honom ur Sverige så att han aldrig någonsin kan röra min tjejkompis igen. Han är illegal flykting här i Sverige och försörjer sig genom att jobba svart på ett styck/slakteri/chark eller nånting sånt.
Eftersom han inte är här illegalt borde det ju inte vara så svårt att få honom utvisad/hemskickad. Men hur går jag till väga? Kan man lämna anonyma tips? Jag vet ju vad han heter och så och var han bor. Min tjejkompis får absolut inte veta att det är jag som orsakat att hennes pojkvän blivit hemskickad.
HJÄLP MIG!
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
|