I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KY-utbildningar, ålder?

Övrigt - Blandat

   

2008-04-06 21:15

KY-utbildningar, ålder?

Tja, tänkte söka en KY-utbildning till hösten men det är en sak som stör mig lite. När man kollar runt på olika utbildningar så kan man ofta se bilder på nuvarande studenter där eller läsa om gamla studenter och det verkar vara en ganska hög medelålder (runt 30).
Själv är jag 21 så känns inte så jävla hett om man skulle bli fast på något campus i nån håla med en massa 30-åringar.

Jag var medveten om att det skulle vara lite äldre än medelålder på universitet men tänkte mig mer i 24-25 års ålder.

Och vad är det för jävla 33-åringar som helt plötsligt flyttar till typ Hultsfred för att plugga heltid i två år? Time to settle down old man.


Iallafall, min fråga är alltså om någon här har erfarenhet av KY eller på annat sätt har någon koll på det? Och ja, jag vet att det beror på vilken utbildning och var den är men bara säg vad ni har för erfarenheter eller vad ni hört.

Much love..

Everybody's got something to hide except for me and my monkey!