I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp. Förlorad mobil på Sweat

Övrigt - Blandat

   
Hangaround

2008-04-05 12:27

Hjälp. Förlorad mobil på Sweat

Hallå där.
Jag var ute på Sweat på Mariatorget i torsdags. Jag kan även tänka mig att det är många som har whoa som hängde där med. Jag vart iallafall av med min mobil på någon vänster, mellan 00:00 och 02:00 kanske. Jag var rätt full så mina sinnen var inte i sina vanliga lag. Jag ringde iaf upp den runt 02:00 från en kompis telefon och på andra sidan svarade det en tjej. Detta är mycket luddigt, men det hördes en feminin röst och jag vart skitglad och frågade vart hon var så att jag kunde få tillbaka min telefon. Detta är mycket svaga minnen, men jag tror mig höra att denna tjejen vägrar att ge mig den och jag blir sjukt förbannad, ber om ursäkt för det (om du läser). Sedan minns jag inget mer. Jag har inte min mobil nu.

Jag tänkte mest kolla om någon arm själ kanske har den, om jag missuppfattade hela situationen, jag hade druckit absint så jag kan lika gärna ha hört helt fel. Det är en svart Nokia telefon, märke har jag ingen aning om för jag är ingen mobilnisse, så har aldrig tänkt på det. Den har lucka iallafall.

Så snälla, om någon vet eller har hört något, kontakta mig via Pm. Skulle uppskattas (kolla på katten till höger, så kollar jag på er just nu). Kram