Ligg-hjälp, spanska
Jag vänder mig nu till er whoaiter, i synnerhet till er som talar spanska. är på jakt efter några trevliga små meningar på spanska som skulle få en pojke på fall.. och gärna översättning oxå. Shoot- här ska liggas med latinos :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
El pesto la guardia say spermo boobitos
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
det där vill jag inte ens veta vad det betyder. och att det skulle vara för att få ligga var mest ironiskt. trevliga små komplimanger var mest det jag var ute efter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill veta vad det där betyder
http://www.kommandot.se/wp/
spermo boobitos. kan ju redan räkna ut vad han skrev
hmm, jo det kunde jag räkna ut också
http://www.kommandot.se/wp/
Mi madre en muy guapa, elr Mi padre es un dulche. (jag vet vad det betyder)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
va dig själv så slipper du skämma ut dig totalt
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
Glömmde översätta, min mamma är mycket snygg, och min pappa är en sötsak
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Todos los precios al suelo
Street savvy
Tengo un gato en mi pantalones
One chapter a day
El vispilo il gradiono!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
gå fram, lägg händerna på rumpan och skrik "BALLA, BALLA!" kan aldrig gå fel.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
säg bara "hola mijito" och resten på svenska vad det nu en är. hade du sagt det till mig hade du lugnt fått en kram! :p
tu eres muy muy feo
um dois...
Todos que no bailan son violadores
Producent
2008-04-04 13:03
alltsa erfarenheter av killar som inte kan svenska som ända försöker snacka svenska är horribla. eller iallafall alla utom min nuvarande. känns jävligt överkäckt, patetiskt och tillgjort.. typ nästan desperat. nästan som när vuxna tjejer sjunger nagon reggae/rave-hit fran radion med babyröst för att verka gulliga. xO~~
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
håller med, vem vill ha nån som kommer och raggar med öppningsrepliken "heii vakkra kvina du er som ett dröm!" och de meningar ni droppar kan ni väl vara vettiga och översätta också?
du är kär i mig.
Di madre oler mal curry sa jag till en spansk maddafakka, fick ett elakt leende tillbaka
Loosah Klockrent! Kan inte gå fel! :)
va?
Tjejjer brukar inte behöva kunna piropos...
men det här ska nog få löken på fall:
"Papi eres tan bueno que te comeria tu barba del culo"
My heart lives in my vagina.
några inövade spanska fraser som stakas fram på ett nervöst sätt och med ultrakefft uttal kan fan inte få någon på fall.. möjligtvis engstarr eller etna här på whoa
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Th1ef Mjao!
One chapter a day
Haha hiccory den funkar säkert, helst om en kille säger det till en... eller det spelar iofs ingen roll. Skulle ligga med morsan om hon sa det.
enda man behöver kunna är "una grandes servesa por favor" (stavning?) eller "el gato es verde" förmodligen fel där med. inga översättningar här inte eftersom jag knappt kan spanska eller rättare sagt inget alls men skulle va kul att lära sig.
mhm
Un cocho de la muerte
du är kär i mig.
Skivsamlare
2008-04-04 17:36
hijo de puta tu madre es fea, pelua y guele caca
skit ner dig...
Toastare
2008-04-04 18:15
fyra haha så klockren liknelse. Jag håller med..
Jag skyller allt på Emma!
hola puto
Haters gon' hate...
dutten: ven a devorame es como comeme yo vengo papi castigame con tus deseos ;)
Not a follower, so Twitter has never been an option.
det är ganska sexigt att få höra de orden ;) ;)
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Om du redan är där Damelo Mándamelo Mas fuerte/mas duro Que rico Ayy papi (quje rico) Sho?
Twang System fi de werl
Skönt att inte en jävel faktiskt skriver översättning och vad det betyder :D
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Lar dig typ "Min hatt den har tre kanter"-aktiga nonsensmeningar, sen kan du namna att den enda spanskan du kan ar alla de nonsensmeningarna. Da har man ju latt fatt nagon att skratta iallafall. Pinsamt att ga fram som en groupie och borja snacka om hur fina ogon och dylikt nagon har.. vad stelt att lara sig sadana grejer. Isafall kan du ju lika garna fraga nagon om de kan lara dig hela "Din pappa maste vara astronaut..." Det far ju vilken kille som helst pa fall. Gammal som ung, kort som tjock.
Fy fan, att det alltid ska vara nåt sånt här! Varför finns det inga brudar som vill kunna holländska för att få mig på fall. Nej, det ska vara min totala motsats. Jag sparkar undan pallen nu.
The Dude minds!
Tu eres el hombre mas hermoso del mundo! Du är den snyggaste mannen i världen, typ..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Tengo un gato en mi pantalones HAHAHAHA :D
Toastare
2008-04-04 23:34
Hola! ska vi knolla!
BountyBoo F28 hahah
nä men seriöst dutten om du vill ha en spanjor elr chilenare elr vad som helst behöver du inte nån jävla raggningsreplik, du får dom istället ska du se ;9
Toastare
2008-04-05 00:32
ja, alla mina latinamerikanare (nu lät det som jag haft en bunch, men tänk på min ålder) har frivilligt dykt upp..även en hög som jag avböjt. gå på salsaklubbar och låtsas att du inte kan dansa, hett tips..de kommer inte bry sig om vad du säger, du behöver inte säga nått alls.. nån kommer nappa.
aa håller med Bountyboo, och alla lations älskar feminina tjejer
hhaha om du tar några av dessa kommer du nog inte lyckas så bra.
paaandy X0 Asså, jag tror dom flesta killar håller med mig när jag säger att jag inte gillar maskulina tjejer..?
Twang System fi de werl
tengo el grande crarne bigoté!
..
Dj_Paco P18 mm, men menade mer att dom gillar riktigt feminina tjejer. Tjejer som går i lösnaglar o sånt