I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blir så förbannad på detta.

Övrigt - Blandat

   

2008-04-03 14:20

Blir så förbannad på detta.

Att det ska finnas arbets chefer som är totalt jävla pantade som snackar skit o sprider runt det. Idag ringde jag för att försöka få jobb som personligassisten igen då jag jobbade där förra sommaren fram tills jul, och dom vill helst ha samma vikarier innan pga att brukaren mår bättre utav det. Och så tog jag telefonen och ringde chefen då och han det första han säger är "vill du verkogen jobba?" och jag säger ja varför skulle jag inte villja det? han säger nä, jag tog upp det med ordinarie personalen och dom frågade mig om han verkligen ville jobba för att det har varit så mycket strul med honom och att han sitter mest och suckar och klagar och försöker undvika att jobba så mycket det går. och jag blir arg och säger att det inte alls har varit så utan tvärtom och även att personalen har varit possetiv till mig och att jag inte bytt bort en enda tid utan att jag jobbat övertid och så vidare, och han säger jaha men jag måste gå på min personals refferenser så du kanske skulle försöka hitta nått annat istället för jag är tveksam om du klarar av detta. SÅ nu har ja försökt ringa dom jag arbetat med men ingen svara men jag är 100% säker på att dom inte sagt ett skit dåligt om mig till honom.


SÅ vad fan ska man göra åt detta, för han har gjort exakt samma sak mot min syster. så jag vill mest bara sätta dit den jävlen..

Någon mer som vart med om nått liknande och kom med tips nu.

RekFoto