Chris Angle, fuskar han eller är han övernaturlig?
Jag har sett massa klipp på youtuben där han gör massa sjuka saker som jag inte fattar hur han gör. Tex. flyga mellan 2 hustak, gå på vattnet, skära sig själv på mitten osv. osv. Tror han även har nåt program på mtv nu som heter Room nånting. Tycker det är helt sjukt, ska jag va ärlig så tror jag fan han är gud hahaha :P Svara på frågan i rubriken med motivering :P här är ett exempel för er som inte sett honom tidigare: <object type="application/x-shockwave-flash" class="youtube" data="http://www.youtube.com/v/YmGEul9GURw"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YmGEul9GURw" /><param name="wmode" value="transparent" /></object> (Inlägget ändrat av JP 2008-08-28 22:22:41)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka tills den är borta och spliffen har slocknat
Att han skär sig är kanske inte så konstigt med tanke på att han är lite gothig. Och det är klart som korvspad att det är "fusk".
Legion=sötast
finns ju Making of.. det bevisar det mesta alla amerikaner tror att det är äkta, jag dör av skratt
/Detta meddelande sponsrades av: Testify. Ditt finger i ögat
Om det var på riktigt tror du inte det skulle bli rätt stor uppståndelse då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trixan : Vet du innebörden av titeln/ordet "illusionist" ?
At the gates of Eternity...
Trixan Publiken/privatpersonerna/förbipasserande som man ser i "programmen" där det är mer avancerade trick är betalda skådisar. Det där med flyga mellan hustaken är helt enkelt att han blir lyft med en kran, alla är med på den. Däremot när han gör mindre saker som att få en mynt in en colaburk eller något är förberedelse o privatpersoner. But still. Ingeting magiskt med Chris Angel.
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Tyvärr ingen magi, men jävligt duktig på det han gör.
Trixan : Det är som wrestling, ballt att kolla på. Men alla vet (eller åtminstone borde veta) att det är fake! :P
BC99 P24 Bra liknelse (mest för att du sa att wrestling är ballt att kolla på)!
Alltså...Jag vill lära mig alla hans tricks, bara för sakens skull. Typ?
I tego arcana dei!
Klart det är fake, men hur går det till? Det är min dumma fråga
http://www.herrbitter.blogg.se/
Fan vad fake
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
fan vilket bullshit, vad var anledningen till att han inte gjorde den grejen på den första tjejen? den andra tjejen var ju med på hela tricket, e fan han sätter men på vissa folks liv som inte fattar att det är trick han utför, hon som han valde hade helt enkelt inga ben.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seban : Han betalar massa skådisar, CGI's, fingerfärdighet osv?
otroligt tråkigt ifall han verkligen betalar skådisar... tror egentligen inte på det. han är bra förberedd, väljer själv vilka tagningar som ska visas och är duktig på det han gör. men "fake" är det i alla fall.
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
chris angle e fake. David blaine är äkta.
work some magic
Brodin1 : Nu ska vi inte överdriva heller. David Blaine är lika fake han också.
Jag är mer impad av Darren Brown.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Derren Brown heter han ju förresten.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
BC99 P24 David Blaine har ju iaf gjort ett par sjuka grejer som inte har med illusioner att göra.
Kommer inte ihåg exakt vad. Minns något om att han ska ha legat begravd under gjorde x antal dagar, och en massa mer sjuka grejer.
work some magic
Brodin : Yeah han ska bo i en låda utan mat och vatten några dagar, det är inte trolleri, det kallas fattigdom. Miljontals människor världen över gör det varje dag :P
hur gjorde han med tjejen ? han kan ju omöjligt ha gjort en lucka i golvet? fattar ingenting -.-
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
hatar såna där jävlar
Intressepenisen hårdnar!
hahahaha, hur jävla korkad får man vara och ens ställa sig en sån fråga? SJÄLVKLART så är det äkta trolleri. synd bara att han inte använder sin trolldom till något nyttigt istället, som att skapa världsfred eller bota aids.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
nå jåå Du är väl inte seriös?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Qnivqast nej, vadå? du får gärna komma med exempel där han använder sina krafter till något vettigt så ska jag städa i det blåa skåpet.
Jag gillar Chris. Han är grym på det han gör. David Blaine är badass också. Hans öltrick är soft... samt ringen i flasken!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Om det var äkta, var det väldigt elakt gjort mot flickan! Men nej det är falskt ..
Derren Brown som nämndes tidigare i tråden är som sagt mer imponerande.
Wahlen första e väl inte så svårt att ha en projektor nånstans med folk som hjälper att byta bild till den tjejen han valt, och andra kryper hon ut från en lucka under skyltfönstret och upp mellan hans ben, kollar du på filten så ser du att den rör på sig när hon kommer ut
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Derren Brown brings da riil shit
Derren Brown använder sig ju utav psykologi vilket gör det betydligt mer intressant att se. Inga dåliga trix där inte. Btw i filmen överst så säger han "You can pick up her legs" haha, man kan ju undra lite om de där benen är äkta...
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
ja tror alla dom där är gud. eller så inte.
cry me a river! --> thcrew
hur menar du, det finns bara en gud och det är Usama bin Ladin
det är klart det är på låtsas men frågan är ju hur han gör skiten. det krävs nog ett antal års träning för att bli en skicklig illusionist
Idag är jag farlig
Derren Brown är ju sjukt mycket mer underlig. Jag kollade på derren brown - in side ypur mind idag, jag förstår inte hur han gör vissa saker. rekomenderar den dvd.n
www.RekFoto.se
självprops!
Herren tillåter inga homo sapiens att agera beyond what's there ..
Herren tillåter inga homo sapiens att agera beyond what's there .. Men han låter homo sapiens döda varandra?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Moderator
2008-04-18 16:07
Qnivqast Nu handlar den här diskussionen inte om Guds inflytande på människor. Men Gud gav oss fri vilja, om vi då väljer att använda den till att döda varandra är det vårat problem. Inte Guds.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
är det inte han som vandrar genom ett skyltfönster ? det har ja svårt å fatta för ja hittade inga klipp i det "klippet"... när han sågar tjejen på mitten i parken på bänken där..det har ja fått förklarat för mig så..
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
för varje klipp i filmningen så ändrar dom settings å sånt, det är inte samma flicka som la sig, de bahöver inte va samma folk som skulle dra när dom drog isär, som från början.. andra klippet kan de va en lucka från affären, hon kom från någonstans, så är det ju bara^^ tvivlar på golvet eftersom de verkar vara ganska solidt.
det där när dom drar i sär den där bruden, hon har ju en sjukdom har ja hört ?? som gör att hon ser ut sådär..och inte har nåra ben... tycker iaf att illusonister är häftiga...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
illusonister är coola men inte lika coola som derren brown. in side your mind bitch
www.RekFoto.se
derren brown är cool men inte lika cool som hannibal lecter. your brain inside him, bitch!
Debura!
brown är så jävla superior så är det bara
work some magic
gillar oxå chris angel men han själv säger juh att allt är illutioner å tittar man på många av klipper så kan man märka illutionen.. t.ex när han går på vattnet så är d ju självklart plexiglas han går på, detta syns när tjejen simmar under å man ser hur bubblorna spricker mot glaset å när han försvinner på ett bord bakom en duk så ser man att d e speglar för skuggorna är fel under bordet.. men håller me dej om att han är en av världens absolut bästa illutionister
Ingen mera rosa banner
Jag läser derrens bok! Det är cuule!"