I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kellermans guide till Oslo

Övrigt - Blandat

2008-04-01 12:46

Kellermans guide till Oslo

Blev igår påmind om detta, men min tidning ligger nerpackad någonstans i Sverige...

Är det någon som har numret och pallar skriva av tipsen? Vill framförallt veta sköna hiphophak.

Och nej, hittar ej på google.

Why the fuck can't emcees emcee no more?

2008-04-01 18:11
jag ska snart flytta dit så uppar denna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-01 18:13
roccafella har väl konserter och blå är typ som nef i göteborg, skönt ställe. Men folk som bor där vet antagligen bättre än mig...
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Toastare

2008-04-01 18:18
är nog bättre att få tips här än kellerman som aldrig verkar ha kul när man ser han ute ändå..
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2008-04-01 18:18
få tips av folk som varit där menar jag
Jag skyller allt på Emma!

2008-04-01 20:42
Kolla på bibblan.

2008-04-02 09:22
Jo, sant - Andras tips i Oslo funkar också.

Rockefeller är schyst, mkt konserter där. Bla Meth & Red nästa vecka. Likaså Blå. Sen finns ju RÅ som är en straight up hiphopklubb, har aldrig varit där dock.

Vill egentligen bara ha ett ölhak där jag kan pimpla bärs och lyssna på bra musik. Och nej det vill jag inte göra hemma.

Träffade dock två snubbar utanför ett ölställe och de snackade om guiden så tänkte ta e titt för jag uppfattade inte namnen på grejerna de sa. Därav min fråga.
Why the fuck can't emcees emcee no more?