Legg koll på cinderella
det är så att jag blivit bjuden på en kryssning nu imorgon fredag. problemet är att jag inte har åldern inne (21). jag undrar om det är nån idé att prova komma in på båten eller om det är fetaste legg kontrollen?
Ja, nu rensade jag ju bort det inlägget... Men straffet för att låna någon annans legetimation blir oftast urkundsförfalskning.
okej, ja det låter ju inte bra. någon som åkt utan att behövt visa legg då?
Det beror på hur smooth man är, skulle jag säga. I värsta fall får du väl vända...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gå brevid något äldre par när du går på båten, det kanske ser ut som du är deras son!!!
Antagligen kollar de id. Har de iaf gjort en gång på mig (enda gången jag skulle på kryssning).
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Ser du ut som om du skulle kunna vara 21 så är det nog inga problem, men ser du ut som 18-19 så lär de nog ta en extra titt. Brukar de inte ha att om man är en större grupp där en del är (långt) över bestämd ålder så kan nån av dem ta ansvar för den (ende) som är under? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Ja inte vet jag. Det var bara jag och en till, bakis som ett djur. Dessutom skulle vi inte ens på kryssning egentligen, var bara det billigaste alternativet.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
:D "Ska vi köpa ett par folkbärs och dra på efterfest?" "Nae... det är så jäkla dyrt, vi tar en kryssning istället..." 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
på tal om cinderella o kryssningar ihuvudtaget, det går väll vissa båtar vissa dagar som det är 18 årsgräns på? tyckte jag läste det någonstans för ett tag sen men är inte heelt säker dock.
Whiskey & Cola !.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
odla skägg så ser du äldre ut
Eller mustach, och kanske en monokel.. eller bara mustachen.
dom haffa min polare när han hade en annan polares legg. Fick dock inget för det bara för rättegången blev inställd (som tur var). Hela min släkt jobbar typ inom Krog branschen, kan säga så: Vakterna brukar NÄSTAN aldrig kolla på fotot, dom kollar bara året du e född. Så om du har tur och gud e på din sida så kommer du inte-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom kollar id. + kollar igenom väskorna nufötiden
Jag har varit på kryssning 5 ggr när jag varit under åldersgränsen. Klarat mig alla ggr. Är det bara du i sällskapet som är under så brukar dem låta det gå...
Saken är den att dem enbart genomför stickprovskontroller, så det är inte så stor risk att du inte får åka med.
Ja, jag har dyslexi.
jag kan meddela att det va inga problem alls. det va bara att kliva på
när ja åkte båt me farsan så kollade dom ifall jag va hans unge genom att fråga om mitt personnr, sedan kunde inte nåra polare komma med, men det va länge sedan undrar hur de är nu.. Sen vet jag människor som åkt på kryssning utan att behöva visa nt
tar det här i samma tråd: vad händer om de kollar ens väska och man har egen alkohol med sig? om man är 18-, 18+ och 20+?
vegan power
dom beslagtar antagligen den
Om du är över 20 och nykter så kan de inte göra någonting värre än att be dig förvara spriten på en plats där den inte kommer att konsumeras. Om du är packad så kan de vägra dig tillträde till båten (oavsett om du har sprit med dig eller inte). Som myndig får du frakta alkohol via färjorna, men du får inte dricka den. Om du inte är myndig så kan (och kommer) de nog plocka spriten och/eller neka dig din båtresa om du har otur. 10-4, over...
Klara du det :D
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
om ni är ett stort killgäng med 18 åriga grabbar så är risken större att dom kollar er...dela isf upp er i mindre grupper...helst två och två mig har dom kollat leg typ två gånger när jag åkt på kryssning med cinderella och båda gångerna var jag inte 21 men dom brydde sig inte eftersom jag var myndig iaf....men kan hända att det är hårdare regler nu....dom har ändrat reglerna tror jag. men det är ju värt att prova....jag gissar på att det kommer gå jättebra!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
jag har också fått gratisbiljetter till cinderella och är sugen att åka.. för mig är det ingen fara då jag har åldern inne men hur blir det med killen som är 20 ? :O ska man våga?
Tüffü was here!
Var inte märkbart full,då kan dem också vara extra grinig.
...
jag åkte 3 gånger när jag var 19-20 och dom kollade aldrig legg på mig.. beror helt på vem du går in med, lätt värt å testa
grattis du har nu smittats av skabb