I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad ska jag göra?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-22 21:44

vad ska jag göra?

ännu ett kärleksproblem för whoa.



jag o min kille har varit ihop i ungefär ett år, bott ihop i ett halvår. för att försöka förklara det hela kort så kan jag säga att ibland gör han mej så jävla ledsen.  problemet är ett ord. nämligen porr. han porr surfar o kollar på porr så fort jag lämnar lägenheten. mnu kanske ni tänker att jag inte vill ha sex, men de e snarare tvärtom, jag e på nästan hela tiden, men inte han. jag har sagt till honom flera gånger att de gör mej så sjukt ledsen för de känns som att jag inte e värd nånting o e jätte ful o osexig(kan tillägga att jag redan har ganska taskigt självförtroende). för kanske ungefär en månad sen så sa jag till honom att nu får de va nog, de får bli porren eller mej. efter de har de varit hur bra som helst allting, enda tills igår. vi hade planerat värsta mysiga heta kvällen o både såg fram emot de som fan, på eftermiddagen gick jag o jobbade i 4 timmar o kommer hem lite tidigare än när jag skulle kommit hem, då typ springer han till datorn o raderar alla sidor han varit inne på o där man kan kolla senast använda dokument, jag blir givetvis misstänksam o kollar upp de när han e i duschen(jag snokar aldrig annars) o får syn på en massa saker. när han kommer ut så frgar jag bara varför han raderat allt osv o han blir typ arg o svarar att han köpt en present till mejj o inte ville att jag skulle se vartifrån. Nu vet juh jag helt klart att han ljuger vilket gör mej ännu argare o jävligt ledsen. bara de att han inte kunde hålla sej i fyra timmar tills jag kom hem känns jävligt taskigt. jag blir skitsur o säger inte ett ord till honom förän idag.
när jag kom hem från jobbet tidigare på dagen satte jag mej vid datorn o fick syn på att han köpt en ny mobil till mej, men grejen e juh de att han har juh gjort de bara för att täcka upp sin lögn vilket gör mej ännu argare. sen gick jag till jobbet igen(va bara hemma på rast) o han lovade att städa o grjea hemma tills jag kom hem ikväll men typ tre tyimmar efter jag gått e han tvungen att gå till sitt jobb där de tydligen  e akut. o nu när jag kommer hem får jag syn på att han kollat på ännu mer porr o inte städat ett jävla dugg. e de nån som kan hjälpa mej me va jag ska göra?
kan förövrigt tillägga att jag inte e en sån tjej som inte förstår sej på killar, visst kan man få kolla på porr nån gång ibalnd fast man har ett förhållande, men flera gånger om dagen flera gånger i veckan, de e inte shysst.

hjälp mej!