I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du förbättra Soc arbete? Är du mellan 18 och 24 år?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-18 23:35

Vill du förbättra Soc arbete? Är du mellan 18 och 24 år?


Jag söker folk som har haft/som vill ha/som har kontakt med Socialtjänsten för en magisteruppsats på Karolinska Institutet.

Du ska vara mellan 18 och 24 år (måste ha fyllt 18, men får inte vara äldre än 24).

Syftet med uppsatsen är att försöka förbättra situationen för många unga som inte får tillräcklig hjälp, eftersom man på en del ställen ses som vuxen vid 18 men på andra ställen först då man fyllt 20.

Man får vara helt anonym, det enda jag behöver veta är vilket år du är född, om du är tjej eller kille, och så ett förnamn (hitta på!).

Frågorna gäller boende/arbete/studier/pengar, antingen får man frågorna skickade till sig eller så kan man ta det via telefon.
Det går på ett svisch, jag lovar!

Det är en jätteviktig undersökning, Socialtjänsten har inte alls den kunskap som de borde ha om den här åldersgruppen, och många lämnas utan att ha fått hjälp att styra upp det man har problem med.

Om du är intresserad, skicka meddelande till mig så tar vi det därifrån. Eller maila till [email protected] om du inte vill outa ditt alias här på Whoa.

Kom igen nu folk, hosta upp det ni har!
/Mona 

behave young scallywag!